Balmain Hair Couture tarjoaa mitä ihanimmat lahjat jouluun.

Report this content

Nauti korkealuokkaisten Balmain Paris Hair Couture -tuotteiden ylellisyydestä. Ainutlaatuinen tuotesarja koostuu muodin huippuammattilaisten näytöskäyttöön kehittämistä tuotteista, joiden avulla syntyy täydellinen catwalk-tyyli. Kokonaisuutta täydentää pakkausten puhdaslinjainen design.

Balmain Limited Edition Patent Leather Lacquer Pouch

Kosmetiikkalaukku, jonka vahva ja puhdaslinjainen design huokuu ylellistä Balmain Fall/Winter 2018 Collectionin tyyliä. Tähän kultasilla yksityiskohdilla viimeisteltyyn korkealaatuiseen kosmetiikkalaukkuun mahtuu helposti isompikin määrä kosmetiikkatuotteita. Materiaali mustaa kiiltonahkaa. Laukun koko: 33x23 cm. Kosmetiikkalaukku sisältää:

Thermal Protection Spray - Ylellinen lämpösuojasuihke 200 ml
Kevyt, hienojakoinen lämpösuojasuihke, joka suojaa hiusta jopa 220°C/ 428°F lämmöltä tarjoten samalla kevyen pidon ja upean viimeistelyn. Ehkäisee kosteuden haihtumista hiuksesta ja lisää kiiltoa. Käyttö: Lisää kosteaan tai kuivaan hiukseen ja kampaa hiukset ennen hiusten muotoilua.

Argan Moisturizing Elixir - Ylellinen, arganöljyllä rikastettu hoitoseerumi 100 ml
Silottaa ja eheyttää kuivuneita ja vaurioituneita hiuksia. Antaa upean kiillon hiuksiin. Tukee hiusten luonnollista kosteustasapainoa, pehmentää hiusta ja tekee hiuksista helpommin käsiteltävät. Erittäin riittoisa. Sopii kaikille hiustyypeille ja -pituuksille. Käyttö: Levitetään pieni määrä Elixir hoitoseerumia tasaisesti kosteaan tai kuivaan hiukseen. Älä huuhtele.

Luxury Spa Brush
Ylellinen harja, jonka harjakset ovat 100% villisikaa. Selvittää hiusta tehokkaasti ja antaa upean kiillon hiuksiin. Sopii kaikille hiustyypeille, myös ohuille ja hennoille hiuksille.

Suositushinta 99 €.

Balmain Cosmetic Bag Fall/Winter 2018

Kosmetiikkalaukku, jonka vahva ja puhdaslinjainen design huokuu Balmain Fall/Winter 2018 Collectionin ylellistä tyyliä. Materiaali mustaa kiitonahkaa ja laukussa on rannehihna. Kosmetiikkalaukku sisältää:

Moisturizing Shampoo 50ml
Intensiivisesti kosteuttava ylellinen shampoo normaaleille, kuiville ja värikäsitellyille hiuksille. Ravitsee, elvyttää ja palauttaa hiuksiin luonnollisen kiillon ja elastisuuden. Käyttö: Lisää kosteisiin hiuksiin, hiero kevyesti ja huuhtele huolellisesti.

Moisturizing Conditioner 50ml
Intensiivisesti kosteuttava hoitoaine normaaleille, kuiville ja värikäsitellyille hiuksille.  Rauhoittaa, suojaa, selvittää ja elvyttää hiusta. Lisää kiiltoa ja hiusten käsiteltävyyttä. Käyttö: Lisää pyyhekuiviin hiuksiin, hiero kevyesti, anna vaikuttaa 3 minuutin ajan ja huuhtele huolellisesti.

Silk Perfume 50ml
Puhtaalla luonnon arganöljyllä ja silkkiproteiinilla rikastettu kiiltosuihke. Antaa kevyen, silkkisen lopputuloksen. Selvittää, korjaa ja suojaa hiusta ulkoiselta rasitukselta. Käyttö: Suihkuta pieni määrä hiuksiin 25–30 cm etäisyydeltä.

Suositushinta 35 €.

Maahantuonti:
Sim Finland Oy | Pallotie 2 | 33470 Ylöjärvi

Myynti:
Balmain kampaamot ja hyvin varustellut tavaratalot

Lisätiedot:
Heidi Varjoranta