HYBRIDIVÄRI, JOKA MULLISTAA HIUSTEN VÄRJÄÄMISEN

Report this content

Monivuotinen tuotekehitys on saatettu pisteeseen, jota hiusalalla on odotettu pitkään. Olemme kehittäneet yhdessä Rebecca Taylorin kanssa värikonseptin, jonka avaa kampaajille kautta maailman täysin uudenlaiset mahdollisuudet värjätä hiusta.

SensiDO Trillion Tones by Rebecca Taylor

SensiDO Trillion Tones by Rebecca Taylor on hajusteeton hybridiväri, joka ei ole suoraväri, ei kestoväri eikä kevytväri, vaan kaikkia niitä. SensiDO Trillion Tones on suoraväripigmentteihin perustuva PPD-vapaa hiusväri, jota voidaan käyttää myös kestovärin tavoin. Sen avulla onnistuu kaikki värjäykset luonnollisesta ruskeista pasteilleihin ja raikkaisiin unicorn sävyihin, kuin myös harmaanpeitot sekä taitot.

SensiDO Trillion Tones -konsepti on kompakti tuoteperhe, joka antaa jokaiselle kampaajalle mahdollisuuden rikkoa perinteisiä raja-aitoja. Väriperhe sisältää viisi perusväriä, viisi pastelliväriä sekä valkoisen, joita yhdistelemällä saat luotua triljoonia värejä ja sävyjä käsitellyille, käsittelemättömille ja jopa harmaille hiuksille.  SensiDO Trillion Tones haastaa kampaajat kautta maailman toteuttamaan itseään ja luomaan mitä upeimpia värjäyksiä.

Kuinka toimii?

Värisarjasta löytyy kolme pääkomponenttia: Suoraväripigmentit, alkali ja hapete sekä kaksi alkalia. Suoraväripigmenttien avulla luot helposti ja nopeasti triljoonia eri värisävyjä, joissa vain mielikuvitus on rajana.  Suoraväripigmetit sisältävät hiusta suojaavia raaka-aineita, jotka samalla poistavat sähköisyyttä, antavat näyttävän kiillon sekä tekevät hiuksesta pehmeän tuntuiset.

Alkali auttaa pigmenttejä tunkeutumaan syvemmälle hiuksen sisään, ammoniakki edistää vaalenemisprosessia toimimalla katalyyttinä yhdessä vetyperoksidin (hapetteen) kanssa. Alkali sisältää värinkohentajaa, joka parantaa hiusvärin kestoa ja intensiteettiä. Lisäksi se suojaa hiusta värjäyksen aikana sekä antaa näyttävää kiiltoa hiuksiin. Hapete hapettaa, vapautunut happi vaalentaa hiuksen luonnollista melaniinipigmenttiä ja tekee väristä myös pitkäkestoisemman. SensiDO Trillion Tones –väriä voi käyttää myös pelkän suoravärin tavoin ilman alkalia ja hapetetta.

SensiDO Trillion Tones -tuotteet (16 tuotetta)

Suoraväripigmentit:
Sininen: intensiivi ja pastelli 250 ml
Punainen: intensiivi ja pastelli 250 ml
Keltainen: intensiivi ja pastelli 250 ml
Ruskea: intensiivi ja pastelli 250 ml
Musta: intensiivi ja pastelli 250 ml
Valkoinen: 250 ml ja 1000 ml

Alkalit: /0 ja /00, 1000 ml
Hapetteet 3% ja 7,5%, 1000 ml

Saatavilla parturi-kampaajille 16.3.2018 alkaen.

Yhteyshenkilöt:

Heidi Varjoranta
Sales & Marketing Manager

heidi.varjoranta@sim.fi
p.040 847 9669

Reija Vilmi
Tuotepäällikkö / valokuvaaja

reija.vilmi@sim.fi

Sim Sensitive - Suomalaista laatua ja osaamista

Sim Finland Oy on toiminut kotimaisen, puhtaan ja hajusteettoman hiuskosmetiikan kehittäjänä ja valmistajana jo yli 20 vuoden ajan. Sim Sensitive -tuotteet valmistetaan omassa, 5000 neliön suuruisessa tuotantolaitoksessa Ylöjärvellä. Pitkä kokemus tuotteiden valmistamisesta ja korkea laatu ovat vakiinnuttaneet Sim Sensitive -tuotteiden aseman markkinoilla ja kansainvälinen vientitoiminta muodostaa yrityksen liikevaihdosta yhä kasvavan osan.

Sim Finland Oy
Pallotie 2
33470 Ylöjärvi
www.sim.fi

Avainsanat:

Pikafaktat

REBECCA TAYLOR | Asuu Yhdysvalloissa Los Angelesissa | Instagramissa 528 000 seuraajaa, @rebeccataylorhair | YouTube-kanavalla on 50 000 seuraajaa ja videoilla jopa yli 500 000 näyttökertaa. @stylistrebeccataylor | Saanut mm. 17SCA Best Color Educator ja Glamour-Best Vivid Colorist -palkinnot
Tweettaa
SensiDO Trillion Tones by Rebecca Taylor -hiusvärin avulla onnistuvat kaikki värjäykset luonnollisesta ruskeista pasteilleihin ja raikkaisiin unicorn sävyihin, kuin myös harmaanpeitot sekä taitot.
Tweettaa

Lainaukset

Eivät taiteilijatkaan tyydy vain määrättyihin väreihin, vaan luovat taidetta sekoittaen omat värit, sävyt ja vivahteet. Jokainen hius on kuin puhdas canvas, johon voi luoda oman taideteoksen.
Rebecca Taylor
”Tuotekehityksessä on olennaista utelias mieli, haasteiden näkeminen mahdollisuutena sekä paljon kärsivällisyyttä.
Kaisa Leppälä Tuotekehityskemisti