Suojaavaa hoitotehoa kuiville hiuksille sekä vaurioituneille latvoille

Report this content

Kotimainen ja hajusteeton DS -tuotesarja kasvaa DS Hair Serum hiustenhoitoseerumilla. Pakkaskeleillä vaurioituneet hiukset ja kuivat latvat vaativat usein erityishoitoa. Hoitoseerumin avulla lisäät hoitotehoa juuri sinne, missä sitä eniten kaivataan.

Koostumukseltaan kevyt hoitoseerumi imeytyy nopeasti hiuksiin tehden niistä helpommin käsiteltävät ja silkkisen pehmeät. Hiuksista tulee kiiltävät ja hoidetun näköiset. Hoitoseerumi sopii kaikille hiustyypeille ja -pituuksille. Hoitoseerumin pullo on lasia ja tuote on erittäin riittoisa, sillä jo pieni määrä riittää elvyttämään hiukset. Tuote sisältää UV –suojan.

DS Hair Serum on dermatologisesti testattu herkällä iholla ja tuote on vegaaninen.

DS - hajusteeton kotimainen kampaamotuotesarja
Kemikaalikuormitus ja hajusteyliherkkyys ovat meille tärkeitä haasteita, joiden inspiroimina olemme kehittäneet korkealuokkaisen, hajusteettoman DS -kampaamotuotesarjan ihmisille, jotka haluavat ennaltaehkäistä liiallista kemikaalikuormitusta tai kärsivät hajusteyliherkkyydestä. Olemme karsineet tuotteista kaikki turhat raaka-aineet ja valinneet vain ne, jotka hoitavat ja ravitsevat hiuksiasi puhtaasti sekä tehokkaasti –laadusta tinkimättä. DS-sarjan kaikki hiustenhoitotuotteet ovat dermatologisesti testattu herkällä iholla. Tuotesarja on vegaaninen (Ei koske DS Heat Protection Spray –lämpösuojaa.)

Tuotteiden myynti: Hyvin varustellut parturi-kampaamot sekä selektiivistä hiuskosmetiikkaa myyvät tavaratalot.

Yhteyshenkilö ja tuotepyynnöt:
Reija Vilmi
Tuotepäällikkö
p. +358 44 542 7242
reija.vilmi@sim.fi

Kuvapyynnöt:
Sim Finland Oy / Graafinen osasto
graffat@sim.fi

Asiakaspalvelu:
asiakaspalvelu@sim.fi

Sim Sensitive - Suomalaista laatua ja osaamista

Sim Finland Oy on toiminut kotimaisen, puhtaan ja hajusteettoman hiuskosmetiikan kehittäjänä ja valmistajana jo yli 20 vuoden ajan. Sim Sensitive -tuotteet valmistetaan omassa, 5000 neliön suuruisessa tuotantolaitoksessa Ylöjärvellä. Pitkä kokemus tuotteiden valmistamisesta ja korkea laatu ovat vakiinnuttaneet Sim Sensitive -tuotteiden aseman markkinoilla ja kansainvälinen vientitoiminta muodostaa yrityksen liikevaihdosta yhä kasvavan osan.

Sim Finland Oy
Pallotie 2