Battery Coffeed – energiaa kahvihetkiin

Kylmän tölkin sihahtaessa auki ilmaan tulvahtaa kahvipapujen herkullinen aromi. Ensimmäinen kulaus valloittaa makuaistin, ja pian Batteryn tutut ainesosat jo virkistävät. Battery Coffeed Energy Drink on kahvinmakuinen energiajuoma, joka maistuu niin Batteryn kuin kahvijuomienkin ystäville.

Kahden mehupohjaisen maun — Battery Juiced ja Battery Cranberry Juiced — jälkeen Battery-energiajuoma tuo taas markkinoille puhtaan makuvaihtoehdon. Battery Coffeed on kahvinmakuinen energiajuoma, jossa on samat vaikuttavat aineet ja kalorimäärä kuin Battery Energy Drinkissä. Tuoteperhe on nyt laajempi kuin koskaan, markkinoilla on yhtä aikaa viisi Battery-makua. Battery Coffeed on suunnattu energiajuoman ystäville, jotka kaipaavat vaihtelua aamun tai iltapäivän kahvihetkeensä. Väriltään tumman kahvimainen Battery Coffeed yhdistää energiajuoman ja kahvin maut uudella tavalla ja toimii raikkaana vaihtoehtona totutulle tavalle. Vaikka alkuperäisen Batteryn suosio tuntuu vain vahvistuvan, energiajuomien käyttäjät haluavat kokeilla myös uusia makuja. Aikaisemmin ihastuttaneet Battery-maut ovat olleet inkiväärinmakuinen Battery Gingered ja chilillä maustettu Battery Heat. Battery vuodesta 1997 Battery on Suomen ensimmäinen ja suosituin energiajuoma. Se tuotiin Suomen markkinoille 1997, nyt sitä myydään jo 36 maassa ympäri maailmaa. Viimeisimmät lanseeraukset ovat Etelä-Afrikka ja Malediivit. Battery on Sinebrychoffin oma innovaatio, ja se valmistetaan yhtiön Keravan panimolla. Battery Coffeed Energy Drink — Vitaminoitu kofeiini- ja tauriinipitoinen kahvinmakuinen energiajuoma Ainesosat: Vesi, sokeri, happamuudensäätöaine E330, maltodekstriini, hiilidioksidi, tauriini (4000 mg/l), väri E150d, kahviaromi, aromit, kahvi- ja guaranauute (kofeiini 320 mg/l), säilöntäaine E211, niasiini, pantoteenihappo, vitamiinit (B6, B2, B12). 100 ml sisältää Energia 50 kcal/210 kJ Kofeiini 32 mg Proteiini 0,4 g Hiilihydraatit 11,5 g - josta sokeria 11,0 g Rasva 0 g - josta tyydyttynyttä 0 g Ravintokuitu 0 g Natrium 0 g Niasiini 8,0 mg/44 %* Pantoteenihappo 2,0 mg/33 %* B6-vitamiini 1,8 mg/90 %* B2-vitamiini 0,6 mg/38 %* B12-vitamiini 1,0 μg/100 %* *Päivän saantisuosituksesta Virkistäviä Battery-energiajuomia kannattaa välttää ennen nukkumaanmenoa. Batteryä ei suositella lapsille, odottaville äideille eikä kofeiinille herkille henkilöille. Käyttösuositus enintään 3 tölkkiä päivässä. Battery-valikoima tammikuussa 2010 Battery Energy Drink — Se aito ja alkuperäinen vitaminoitu energiajuoma. Pakkaukset: 45 cl kierrätysmuovipullo ja 33 cl tölkki. Battery Stripped — Vitaminoitu, sokeriton energiajuoma, jossa kaloreita vain kymmenesosa, mutta tehoa yhtä paljon kuin muissa Battery-juomissa. Pakkaus 33 cl tölkki. Battery Juiced — Tehokas yhdistelmä energiajuomaa ja appelsiinitäysmehua. Pakkaus 45 cl kierrätysmuovipullo. Battery Cranberry Juiced — Kevyesti hiilihapotettu energiajuoma, jossa 20 % omena- ja karpalotäysmehua. Pakkaus 45 cl kierrätysmuovipullo Battery Coffeed Energy Drink — Kahvinmakuinen energiajuoma, jossa on samat vaikuttavat aineet ja kalorimäärä kuin alkuperäisessä Batteryssa. Pakkaus 33 cl tölkki. _____________________________________________________________________ Lisätiedot Markkinointipäällikkö Jori Manninen, 0400 826 628, jori.manninen@sff.fi Viestintäpäällikkö Timo Mikkola, 040 830 7176, timo.mikkola@sff.fi ______________________________________________________________________ 190-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Yhtiön liikevaihto 2008 oli 365 miljoonaa euroa. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. www.sinebrychoff.fi