SINEBRYCHOFF JULKISTI OMAN KIRJAN: Jano - ulottuvuuksia aikuisille

Joukkoviestimille 20.10.2003 Julkaisuvapaa klo 12.00 Viestintä/sau SINEBRYCHOFF JULKISTI OMAN KIRJAN Jano - ulottuvuuksia aikuisille Pohjoismaiden vanhin teollisesti toimiva panimo ja juomateollisuusyhtiö Oy Sinebrychoff Ab julkisti maanantaina lehdistötilaisuudessaan Jano - ulottuvuuksia aikuisille -kirjan. - Idea Jano-kirjasta syntyi kaksi vuotta sitten aloittamamme yritysidentiteetin päivitysprojektin yhteydessä, toteaa Sinebrychoffin viestintäjohtaja Soile Aunola. - Tavoitteenamme oli koota kirja, joka kertoo yhtiömme toiminnasta, tuotteista ja juomien maailmasta laveasti, tyrkyttämättä ja mainostamatta. Halusimme luoda erilaisen yhtiökirjan, sohvapöytäkirjan, johon lukija tarttuisi toisenkin kerran. - Jano-kirja on runoilijan versio tästä maailmasta, se on henkinen suolapähkinäkuppi, kuvailee kirjoittaja Seppo Palminen ja jatkaa: - Toivottavasti siihen jää jano. Kirjan ulkoasusta vastaa Pirkko Tiiri. Jano-kirjan painos on 5000 kpl. Teos on jaettu yhtiön sidosryhmille ja henkilöstölle. Kirja ei ole myynnissä. Pictures available at: http://www.newsonline.nu/imgway/index.asp?pmid=30765 Lisätiedot: Soile Aunola, viestintäjohtaja (09) 294 991, 0400 874 874 Kuvat: www.koff.fi/media (20.10. klo 16 jälkeen) ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/20/20031020BIT00090/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/20/20031020BIT00090/wkr0002.pdf http://www.waymaker.net/bitonline/2003/10/20/20031020BIT00090/bild.html Pictures

Yrityksestä

Lähes 200-vuotias Sinebrychoff on Suomen johtava oluiden, siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja, joka tarjoaa myös kattavan valikoiman kansainvälisiä oluita ja yhteistyökumppaniensa kautta laajan valikoiman muita alkoholijuomia. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään Pohjoismaiden vanhin panimo ja Suomen vanhin elintarvikealan yritys. Sinebrychoff on osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia. www.sinebrychoff.fi