Ski crossissa startti on tärkein - Battery energisoi Suomen freestyle-joukkuetta

Italian Madonna di Campigliossa on tänään käynnistynyt freestyle-hiihdon MM-kisat. Sinebrychoff on yksi Suomen freestyle-maajoukkueen pääsponsoreista Battery-energiajuomallaan. Katso päivittäiset videohaastattelut www.snowgallery.fi.

Moni ehkä muistaa, että Battery oli vahvasti mukana kirittämässä Suomen freestyle-joukkuetta jo vuonna 2005, kun kisat pidettiin Rukalla.
”Freestyle on laji, joka sopii täydelliset Batteryn Hard Work -teemaan. Maajoukkuetason freestyle-hiihto on taatusti kovaa työtä”, markkinointipäällikkö Jori Manninen toteaa.
Leudosta ja vähälumisesta talvesta huolimatta suomalaisten hyvät sijoitukset maailman cupin kilpailuissa antavat odottaa vahvaa menestystä myös Italian MM-lumilla.
Kisat jatkuvat lauantaihin 10.3. saakka. Battery tarjoaa kisojen jokaisena päivänä 2 – 3 videoklippiä, joissa maajoukkueemme jäsenet arvioivat kisaolosuhteita ja menestymistään.
Käy katsomassa www.snowgallery.fi! Tänään 6.3. Tuomas Karhumäki kommentoi ski cross -kisarataa.
Pidetään peukkuja suomalaisille!

Markkinointipäällikkö Jori Manninen, puh. (09) 2949 9469 tai 0400 826 628
Viestintäjohtaja Marja-Liisa Virtanen, puh. (09) 2949 9240 tai 040 727 6730

Yrityksestä