UUTTA ENERGIAA F1-TESTIRADALLE

Suomalainen energiajuoma Battery tarjoaa mahdollisuuden kokea Formula 1 -tunnelmaa todella läheltä - varikolla ja jopa F1-auton ratissa. Kahdeksan onnekasta ja lisäksi yksi taitava online-pelaaja pääsevät mukaan F1-viikolle Eurooppaan osallistumalla kesäkilpailuun. Syyskuisen viiden päivän aikana voittajat pääsevät seuraamaan AT&T Williams –tiimin testiajoja Jerezissä Espanjassa, mutta hienoin kokemus on varmasti päästä ajamaan Formula 1 –autoa Magny Coursin radalla Ranskassa.

Nico Rosberg, toinen AT&T Williamsin kuskeista, kannustaa osallistumaan: ”Tämä on mahdollisuus kaikille, joita vauhti ja extreme-kokemukset kiehtovat. Oma ensimmäinen F1-ajokokemukseni oli unohtumaton elämys. Hämmennyin täysin kun kiihdytin ensimmäisen kerran, auton nopeus tuntui uskomattomalta”, Nico muistelee.

Nyt muutkin voivat kokea saman. Kilpailuun voi osallistua kahdella tavalla:

1. Täyttämällä kilpailulomake ja vastaamalla kysymyksiin Batteryn verkkosivuilla www.batterydrink.com.

2. Pelaamalla Battery Formula Racing –online-peliä. Pelissä olevalla erityisellä kilparadalla pitää päästä 50 parhaan kuskin joukkoon. Tästä joukosta arvotaan sitten vielä yksi onnekas mukaan matkalle. Pelin voi ladata Batteryn sivuilta www.batterydrink.com.

Kansainvälinen kilpailu ja mainoskampanja on Batteryn historian laajin. Batteryä myydään jo 35 maassa ympäri maailmaa. Battery on ollut AT&T Williams –tiimin virallinen yhteistyökumppani vuodesta 2006.

“Moni haaveilee oikealla Formula 1 -autolla ajamisesta. On hienoa voida toteuttaa unelmia. Eikä kyse ole pelkästään ajamisesta, voittajat pääsevät seuraamaan AT&T Williams –tallin toiminnassa testien parissa. Sitä puolta moni ei pääse näkemään. Formula-elämä on kovaa työtä eikä aina niin hohdokasta”, sanoo Batteryn markkinointipäällikkö Jori Manninen.

Voidakseen osallistua ja päästä ajamaan F1-autoa, voittajalla pitää olla voimassaoleva ajokortti ja hänen pitää olla vähintään 18-vuotias, normaalivartaloinen ja muilta ominaisuuksiltaan testiradalle soveltuva. Kilpailu päättyy elokuun 15. päivä 2008. Lisää tietoa kilpailusta, sen säännöistä ja Batterystä: www.batterydrink.com

Haastattelupyynnöt, kuvat:
viestintäpäällikkö Timo Mikkola, Sinebrychoff / Battery
Mobile: +358 40 830 7176
Email: timo.mikkola@koff.fi

Oy Sinebrychoff Ab on Suomen johtava oluiden ja siidereiden sekä virvoitus- ja energiajuomien valmistaja. Yhtiön liikevaihto on 350 miljoonaa euroa. Sinebrychoff aloitti panimotoiminnan 1819 ja on tänään osa kansainvälistä Carlsberg-konsernia.