MEDIOILLE TIEDOKSI: SM-viikon media-akkreditointi on avattu

Hyvä vastaanottaja,

SM-viikko on urheilun monilajitapahtuma, jossa neljän päivän aikana lähes 3000 urheilijaa kilpailee 30 lajin SM-mitaleista maalla, vedessä ja ilmassa. Tapahtuma järjestetään 6.-9. heinäkuuta Tampereella. Tapahtuman toteutuksesta vastaa Suomen Olympiakomitea yhdessä lajiliittojen, Ylen ja Tampereen kaupungin kanssa.

SM-viikon media-akkreditointi on avattu tapahtuman kotisivulla. Akkreditointia tulee hakea viimeistään 3.7.2017. Hyväksytyille lähetetään saapumisohjeet ja muuta medialle tärkeää infoa lähempänä tapahtumaa.

Akkreditointilomake löytyy osoitteesta https://www.lyyti.fi/reg/SMviikko2017media . Täytä lomake huolellisesti, puutteellisesti täytettyjä lomakkeita emme käsittele. Tarvittaessa voimme pyytää lisätietoja.

Lisätietoa akkreditoinnista sekä muista SM-viikkoon liittyvistä media-asioista antaa Anu Haapalainen ( anu.haapalainen@elisanet.fi , 040 565 3946).

Lisätietoa SM-viikosta ja mm. lajiesittelyt ja aikataulut löytyvät osoitteesta www.sm-viikko.fi .

Tervetuloa SM-viikolle Tampereelle!

Yrityksestä

SM-viikko 2017 järjestetään 6.-9. heinäkuuta Tampereella. SM-viikko on urheilun monilajitapahtuma, jossa neljän päivän aikana lähes 3000 urheilijaa kilpailee 30 lajin SM-mitaleista. Tapahtuma kokoaa noin kolmenkymmenen lajin edustajat kisaamaan Suomen mestaruuksista. Kaikkiaan SM-mitaleita jaetaan neljän päivän aikana lähes tuhat kappaletta. www.sm-viikko.fiSM-viikko somessa: #SMviikko