Ravintola Loisteen kesäterassi on avattu

Ravintola Loisteen suosittu 10. kerroksen kesäterassi on auki elokuun loppuun asti arkisin klo 11.30-24.00 ja lauantaisin klo 14-24.00 (säävaraus). Sunnuntaisin ravintola ja terassi ovat suljettu.

Loisteen terassi on kaupungin yksi parhaista paikoista nauttia kesästä. Aurinko paistaa 150-paikkaiselle terassille koko päivän ajan ja näköalat 10. kerroksesta ovat vertaansa vailla.

Terassi palvelee sekä nälkäisiä että janoisia. Asiakkaiden käytössä on lounasaikaan klo 11.30-14 ravintolan salaattibuffet, tämän jälkeen ruoka-annoksia voi tilata à la carte -listalta. Perinteisesti Loisteen kesäterassin drinkkilistalta tilataan paljon mansikkamargaritoja ja mojitoja.

Terassilla hemmotellaan maku- ja näköaistin lisäksi kuuloa. Dj soittaa aina perjantaisin ja kesä- ja heinäkuun ajan myös keskiviikkoisin. Soittolistalla on helposti kuunneltavaa hyvän mielen musiikkia.

- Ravintola Loiste sopii kaiken ikäisille kaupunkilaisille, jotka haluavat nauttia kesästä, hyvistä näköaloista ja kunnon ruoasta keskeisellä paikalla, kertoo Loisteen ravintolapäällikkö Miia Hakio.

Lisätietoja

Miia Hakio, ravintolapäällikkö, Ravintola Loiste, puh. 050 529 4075, miia.hakio@sok.fi

Ravintola Loiste

Ravintola Loiste on lämminhenkinen seurusteluravintola keskellä Helsinkiä. Ravintola Loiste tarjoaa puitteet nauttia lounasta ja illallista, rentoutua hyvien viinien äärellä sekä järjestää onnistuneita kokouksia ja tilaisuuksia tilausravintola Kaarteessa tai kabineteissamme. Meillä järjestät yrityksesi näköiset tilaisuudet aamusta iltaan Helsingin sydämessä kattojen yläpuolella. Tarjoamme mahdollisuuksia 5 - 200 henkilön seurueille, joissa vain taivas on rajana.

Ravintola Loiste, Kaivokatu 3, 00100 Helsinki

puh (09) 4337 6315, ravintolaloiste@sok.fi