Sokos Hotellit sertifioi saunakokemuksen

Hotellit ovat merkittävä suomalaisen saunakokemuksen tarjoaja. Original by Sokos Hotels -hotellien lauteilla saunoo vuosittain yli 150 000 asiakasta. Ketju sertifioi nyt Original-hotelliensa saunakokemuksen entistä paremman laadun takaamiseksi. Työ tehdään hotellikohtaisesti yhdessä Sauna from Finland -organisaation kanssa.

Kehitystyön ja sertifioinnin kautta Original by Sokos Hotels haluaa olla suomalaisen saunakulttuurin edelläkävijä ja tarjota laadukkaan saunan osaksi jokaisen, niin hotelli- kuin kokousvieraankin, asiakaskokemusta.

Sertifioinnin yhteydessä myönnettävä Authentic Finnish Sauna Experience -merkki tarkoittaa, että asiakkaat kokevat sertifioidussa Sokos Hotellissa saunoessaan yhden maailman parhaista suomalaisista saunaelämyksistä. Jokainen merkin saanut sauna on auditoitu puhtauden, moniaistisuuden, turvallisuuden ja rentoutumisen näkökulmista.

”Yhteistyö Sauna from Finlandin kanssa tuo meille välineet laadun kehittämiseen. Yhteistyön myötä hotelleissamme on ymmärretty saunakokemuksen merkitys lisäarvona ja tärkeänä osana hotellielämystä”, sanoo Sokos Hotellien konseptipäällikkö Markus Siitonen. Ensimmäiset hotellisaunat sertifioidaan kevään 2016 aikana.

”Työmatkaajalle sauna saattaa tarjota päivän parhaan hetken. Saunassa ollaan rauhassa, hiljaa ja kaiken digihälyn ulottumattomissa.”, Markus Siitonen toteaa. Ulkomaisille matkailijoille sauna voi olla se elämyksellisin Suomi-muisto.

Laadukas saunapalvelu on myös mahdollisuus myynnin kehittymiseen. Sokos Hotels suosittelee aktiivisesti saunatiloja yritysten tiimipäivien, kokousten ja muiden tilaisuuksien pitopaikaksi. Original by Sokos Hotels -hotelleissa on 95 saunaa ja 239 saunallista huonetta. Hyvät saunatarjoilut ovat tärkeä osa elämystä.

Sokos Hotels on mukana 21.1. Matkamessujen Business Travel Forum -osastolla. Tule lauteille kuulemaan saunatiloistamme ja noutamaan My First Sauna -opas, löylytuoksut sekä etusetelit hotellimajoitukseen.

Lisätietoja: Markus Siitonen, konseptipäällikkö, SOK Matkailu- ja ravitsemiskaupan ketjuohjaus, markus.siitonen@sok.fi, puh. 050 3663 942.

SOKOS HOTELS

Sokos Hotels on Suomen kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajan kohteita. Laadukkaan majoituksen lisäksi Sokos Hotellit tarjoavat monipuolisia sauna-, tapahtuma- ja ravintolapalveluita.

Sokos Hotels on osa S-ryhmää. https://www.sokoshotels.fi/fi/tilaussaunat

SAUNA FROM FINLAND

Sauna from Finland on suomalaisen saunan ympärillä toimiva yritysverkosto, jonka tavoitteena on luoda maailman paras suomalainen saunakokemus ja lisätä jäsentensä kilpailukykyä.

www.saunafromfinland.fi