Sokos Hotels on Suomen arvostetuin hotellibrändi

Suomen arvostetuin hotellibrändi on tänäkin vuonna Sokos Hotels. Markkinointi&Mainonta-lehden ja Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2014 -tutkimuksessa Sokos Hotels otti hotellien kärkisijan viime vuoden tapaan.

Tutkimuksessa selvitettiin 1008 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa. Toiseksi arvostetuin hotellibrändi on Hilton ja kolmanneksi arvostetuin Scandic.

Tutkimuksessa vastaajia pyydettiin antamaan jokaiselle tuntemalleen brändille arvosana (4–10) sen mukaan, kuinka paljon hän kyseistä brändiä arvostaa. Brändilistan sijoitusten perusteena on käytetty ensisijaisesti annettujen arvosanojen keskiarvoa.

Yrityksestä

Sokos Hotels Sokos Hotels on Suomen kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Kaikki hotellit sijaitsevat aivan kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajan kohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Majoituksen lisäksi Sokos Hotellit tarjoavat monipuolisia kokous- ja ravintolapalveluita, kätevästi saman katon alla. Hotellien yhteydessä on kaupunkien parhaat ruoka- ja seurusteluravintolat sekä illanviettopaikat.

Sokos Hotels on Suomen arvostetuin hotellibrändi.