• Sokos Hotels/

Sokos Hotels on Suomen luotetuin hotelliketju - Valitut Palat tutki kuluttajien luottamusta matkailualan tuotemerkkeihin

Hotelliketjuista suomalaiset luottavat eniten Sokos Hotels -ketjuun. Asia käy ilmi Valittujen Palojen vuosittaisesta Luotetuin Merkki -tutkimuksesta.

Toiseksi luotetuin hotelliketju on Scandic ja kolmantena tulee Cumulus.

Laivayhtiöiden kärkeen nousi TallinkSilja ja luotetuimmaksi huvipuistoksi suomalaiset valitsivat Linnanmäen.

Kysely on osa Reader’s Digestin kansainvälistä Luotetuin Merkki -tutkimusta. Avoimiin kysymyksiin vastasi Suomessa noin 2000 henkilöä.

Sokos Hotels on myös Suomen arvostetuin hotellibrändi. Markkinointi&Mainonta -lehden ja Taloustutkimuksen teettämässä Brändien arvostus 2014 -tutkimuksessa Sokos Hotels otti ykkössijan jo toista vuotta peräkkäin.

Outi Vitie, markkinointijohtaja, Sokos Hotels, puh. 050 66 287

SOKOS HOTELS

Sokos Hotels on Suomen kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Hotellit sijaitsevat kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajan kohteita. Laadukkaan majoituksen lisäksi Sokos Hotellit tarjoavat monipuolisia tapahtuma- ja ravintolapalveluita.

Sokos Hotels on jakaantunut kolmeen hotellityyppiin ollakseen yksilöllinen monille. Break-hotellit tarjoavat vieraille iloa ja energiaa, Solot uniikkia hotellielämää sekä Original-hotellit paikallista elämänmenoa ja sydämellistä palvelua.

Sokos Hotels on osa S-ryhmää. Hotellien liiketoiminnasta vastaavat osuuskaupat ja Sokotel Oy. Sokos Hotelleissa ja niiden ravintoloissa työskentelee runsaat 3000 palvelualan ammattilaista. Ketju on valittu Suomen arvostetuimmaksi hotelliketjuksi useina vuosina, viimeksi 2013 ja 2014 (Markkinointi& Mainonta sekä Taloustutkimus / Brändien arvostus).

Sokos Hotels on Suomen luotetuin hotelliketju.