Sokos Hotels on Suomen vastuullisin hotellibrändi

Pohjoismaiden laajimman kestävän kehityksen brändi-indeksin (Sustainable Brand Index 2015) mukaan Sokos Hotels on Suomen vastuullisin hotellibrändi. Vuosittain Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa ja Norjassa suoritettavaan tutkimukseen osallistui yli 27 000 kuluttajaa. Kuluttajat arvioivat 709 eri alojen brändiä muun muassa sen mukaan, kuinka vastuullisina kuluttajat niitä pitävät. Kaikkien suomalaisten brändien joukossa Sokos Hotels oli sijalla 15 (15/124).

Myös muut S-ryhmän brändit pärjäsivät tutkimuksessa hyvin; S-market, Prisma ja S-pankki olivat toimialojensa vastuullisimpia.

Sokos Hotels tekee määrätietoisesti työtä niin taloudellisen-, ympäristö- kuin sosiaalisen kin vastuun saralla. Pääkaupunkiseudun ja Tampereen Sokos Hotellit saivat juuri Green Key-sertifikaatin eli kansainvälisen ympäristömerkin ensimmäisinä hotellitoimijoina Suomessa. Sosiaalista vastuuta toteutetaan Sokos Hotels -paikkakunnilla yhteistyökumppaneiden, mm. HelsinkiMission, kanssa.

Tutustu vastuullisuustekoihimme täällä:

Lue lisää Sustainable Brand Index -tutkimuksesta:

Yrityksestä

Sokos Hotels Sokos Hotels on Suomen kattavin hotelliketju, johon kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Tallinnassa ja Pietarissa. Kaikki hotellit sijaitsevat aivan kaupunkien keskustoissa tai keskellä vapaa-ajan kohteita, hyvien liikenneyhteyksien varrella. Majoituksen lisäksi Sokos Hotellit tarjoavat monipuolisia kokous- ja ravintolapalveluita, kätevästi saman katon alla. Hotellien yhteydessä on kaupunkien parhaat ruoka- ja seurusteluravintolat sekä illanviettopaikat.