• Sokos Hotels/

Uusi Amarillo avautui Tallinnaan. Raikas ilme ja uusittu menu houkuttavat viihtymään tuttujen ja tuntemattomien kanssa.

Täysin uudistunut Amarillo-ravintola avautui Original Sokos Hotel Virussa Tallinnassa 27.4.2018. Raikkaan värikäs sisustus ja sosiaalinen syöminen esittävät uudessa ravintolassa pääosia. Amarillo-ravintola sijaitsee Viru-hotellin ensimmäisessä kerroksessa, Viru-keskuksen yhteydessä. Samalla Amarillon naapuriin saatiin upouusi Fafa’s -ravintola.

Tallinnan Amarillo kaupungin parhaine mansikkamargaritoineen on monelle matkaajalle tuttu. Nyt ravintola on täysin uudistettu. Hauskoja yksityiskohtia sisältävä sisustus on Visionary Design Partnersin sisustussuunnittelijan Jaana Ekmanin käsialaa. Kaikki pöytäryhmät sopivat nyt ruokailuun ja baarista muovattiin näyttävä kokoontumispaikka. Uudistuksen myötä myös asiakaspaikkojen määrä nousi 200:sta 270:een.

MadMex -menun avainsana on jaettavuus

Amarillon uusi ruokalista jakaantuu erilaisiin osiin. Tutut tacot, fajitakset ja nachoannokset löytyvät MadMex-menulta. Specials-grilliannokset sopivat jaettavaksi koko pöytäseurueen kesken. Klassikot esittelee suosituimmat pihvi- ja kana-annokset, myös meheville burgereille on oma osionsa. Asiakkaiden yksilölliset valinnat otetaan huomioon ja vegeannoksia on tuotu listalle lisää.

Juomalista on laajentunut muun muassa uusilla mielenkiintoisilla cocktaileilla. House Margarita on jatkossa verigreipin makuinen ja osa mehuista valmistetaan itse paikan päällä. Ja kaupungin suosituimmat mansikkamargaritat tietysti jatkavat listalla  Tiesitkö, että Tallinnan Amarillossa kuluu vuodessa herkullisten margaritojen valmistukseen 1500 kg mansikoita?

The Table tarjoaa yllätysmenun ja yllätysystävät

”Kesäkuusta eteenpäin kutsumme asiakkaitamme The Tableen, pöytään, joka tarjoilee sosiaalisen illalliskokemuksen. Pöytään istuu kahdeksan ruokailijaa, tuttuja ja tuntemattomia, nauttien yllätysmenun yhdessä. Ruokailu kestää koko illan, joten seurueella on hyvin aikaa tutustua toisiinsa. Ja jos yhdessä viihdytään erittäin hyvin, voi illallisen jälkeen siirtyä hotellin Cafe Amigo -yökerhoon jatkamaan iltaa”, kertoo ravintolapäällikkö Tarmo Õmblus. ”Oma henkilökunta viihdyttää seuruetta koko illan ajan ja elämyksellinen palvelu on kaiken kaikkiaan uudessa Amarillossa iso juttu.”

Aurinkoterassi Tallinnan sydämessä

Kesävieraita palvelee Amarillon suosittu aurinkoterassi, joka avautuu heti sään salliessa. Amarillon uusi menu laajenee myös terassille.

Tallinnan Amarillo avautui uusittuna 27.4.2018 Original Sokos Hotel Virun ensimmäisessä kerroksessa, osoitteessa Viru väljak 4, Tallinna. Samanaikaisesti toimintansa aloitti Viru-hotellin toinen uusi ravintola, terveellisestä katuruoasta nauttivien lemmikkipaikka Fafa’s.

Ks. kuvia uudesta Amarillosta tästä linkistä.

Lisätiedot:

Tarmo Õmblus

Ravintolapäällikkö

Tarmo.omblus@sok.fi

Amarillo Tallinna

AS SOKOTEL on SOK-konsernin tytäryhtiö, joka on toiminut vuodesta 2003 lähtien. Se vastaa Virossa Original Sokos Hotel Virun, Solo Sokos Hotel Estorian, ravintola Amarillon, tapahtumaravintola Merineitsin, ravintola Fafa’sin, Cafe Amigo-yökerhon ja Viru hotellin KGB-museon liiketoiminnasta. S-ryhmän Sokos Hotelleihin kuuluu yli 50 hotellia Suomessa, Pietarissa sekä Tallinnassa.

Amarillo-ravintoloita on 21 Suomessa ja yksi Tallinnassa, Virossa. Ne ovat osa S-ryhmän ravintoloita.

Ketju uudistaa nyt kaikki ravintolansa. Uuden Amarillon ytimenä ovat yhteisöllinen The Table -pöytä, tuoreet ja näyttävät meksikolaiset ruoka-annokset sekä Amarillon suositut burgerit. Uusi Amarillo on paikka, jossa tapahtuu koko ajan.

Tallinnassa on avautunut uusi Amarillo. Original Sokos Hotel Virussa sijaitsevan Amarillon naapuriksi saatiin samalla trendikäs Fafa's ravintola.