Kasviperäinen Treets-kylpysarja hoitaa ja hemmottelee ylellisesti

Report this content

Treets-kylpysarjan tuotteisiin kuuluvat kylpysuolat, vartalovoiteet, suolakuorinnat, kylpy- ja suihkugeelit, käsisaippuat ja palasaippuat. Kasviperäiset Treets-tuotteiden puhdistavat, hoitavat ja pehmentävät ominaisuudet tuovat ripauksen rentouttavaa ylellisyyttä keskelle kiireistä arkea. Suomessa Treets-tuotteet ovat saatavilla vain Sokoksista ja Emotioneista.

Sokoksissa ja Emotioneissa myytävä Treets on monipuolinen kylpysarja. Sarjan tuotteisiin kuuluvat kylpysuolat, vartalovoiteet, suolakuorinnat, kylpy- ja suihkugeelit, käsisaippuat ja palasaippuat. Tuotteiden vaikuttavat aineet ovat kasviperäisiä eikä tuotteita ei ole testattu eläinkokeilla.

- Etsimme Sokoksen valikoimiin laadukasta, mutta ei liian kallista kylpysarjaa. Treets-tuotteissa on erittäin hyvä hinta-laatusuhde ja ne ovatkin laadukkuudestaan ja tyylikkyydestään huolimatta keskihintaisia. Suolakuorintapurkki maksaa alle 15 euroa ja iso, käsisaippua hieman yli neljä euroa, kertoo valikoimasuunnittelija Anne Mustonen Sokos-ketjuohjauksesta.

Sarjan tuotteet ovat riittoisia ja niissä on herkullinen tuoksu. Sokoksissa ja Emotioneissa on myynnissä neljä eri tuoksulinjaa: Green Tea, Lavendel, Honey Vanilla ja Ocean. Näiden lisäksi myyntiin tulee kausittaisesti uusia tuoksuja ja tuotepakkauksia.

Treets on ollut Sokoksien ja Emotioneiden valikoimissa lokakuusta 2007 alkaen. Kansainvälisesti sarja on tunnettu jo vuosien ajan. Sarjan tuotteet valmistaa Hollannissa Nature’ choice BV.

Lisätietoja:
Anne Mustonen, Sokos-ketjuohjaus, valikoimasuunnittelija, puh. 010 76 81138, etunimi.sukunimi@sok.fi