Apple ja Samsung kärjessä helmikuussa, LG mukaan Soneran puhelinvalikoimaan

Apple ja Samsung säilyttivät mitalisijat Soneran helmikuun puhelinmyynnissä. Sonera aloittaa maaliskuussa yhteistyön uuden laitevalmistajan LG:n kanssa.

Apple ja Samsung jakoivat edelliskuun tapaan mitalisijat Soneran helmikuun puhelinmyynnissä. Valmistajien välinen kisa tasoittui Samsungin vahvan tammikuun jälkeen Nokia-puhelinten paranneltua asemiaan ja Sonyn noustua jälleen hyviin asemiin listalle Xperia Z1-puhelimella.

Puhelinvalmistajien kilpailu saa uutta väriä maaliskuussa, kun Soneran uuden kumppanin LG:n älypuhelimet tulevat ennakkomyyntiin. Kaarevilla näytöillään erottuvat 4G-puhelimet tarjoavat uudenlaisen vaihtoehdon ergonomiasta ja käytettävyydestä kiinnostuneille asiakkaille.

- Erinomaiseen asiakaskokemukseen kuuluvat myös erinomaiset, asiakkaan mieltymyksiä vastaavat laitteet. LG:llä on matkapuhelimissa vahva ja erottuva linja, joka tuo laadukkaita ja designillaan erottuvia vaihtoehtoja valikoimiimme, sanoo laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää.

Soneran myydyimmät puhelimet helmikuussa (suluissa sijoitus tammikuussa)

1. (1.)    Apple iPhone 6
  2. (2.)    Apple iPhone 5S
  3. (3.)    Samsung Galaxy S4 4G+
  4. ( - )    Sony Xperia Z1 Compact
  5. (6.)    Samsung Galaxy S4 Mini
  6. (7.)    Nokia Lumia 930
  7. (8.)    Nokia Lumia 635
  8. (10.)  Nokia 301
  9. ( - )    Apple iPhone 5C
  10. ( - )   Samsung Galaxy Trend+

Lisätietoja medialle:

Markku Saranpää, Soneran laiteliiketoiminta
puh. 0400 984994, sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.