Applelle ja Samsungille kärkisijat Soneran helmikuun puhelinmyynnissä

Applen ja Samsungin puhelimet veivät kärkisijat helmikuun myydyimpien puhelinten listalla. 4G-laitteiden asema vahvistuu puhelinmyynnissä ja yrittäjien laitevalinnoissa.

Applen iPhonet pitivät kaksi ensimmäistä sijaansa Sonera Tukun helmikuun myydyimpien puhelinten listalla. Kuukausi oli vahva myös Samsungille, jonka kaksi mallia nousivat seuraaville listasijoille. Nokia kiilasi listalle laajimmalla, neljän mallin valikoimalla.

Sonera Tukun myydyimmät puhelimet helmikuussa (suluissa sijoitus tammikuussa)

1. (1.) Apple iPhone 5S
2. (2.) Apple iPhone 4S
3. (3.) Samsung Galaxy Trend Plus
4.
( - ) Samsung Galaxy Xpress 2
5. (9.) Nokia Lumia 625
6. (8.) Nokia Lumia 925
7. (6.) Nokia 301
8. (10.) Samsung Galaxy S4 4G+
9. (4.) Nokia Lumia 520
10. (5.) Sony Xperia V

“Suomen kaltaiselle edistyneelle mobiilimarkkinalle sopivalla tavalla keskihintaisten älypuhelinten ja kärkimallien asema vahvistui myydyimpien puhelinten listalla. Asiakkaat ovat myös löytäneet Soneran laajenevan 4G-verkon edut, sillä jo yli puolet suosituimmista puhelimista on 4G-kykyisiä”, sanoo Soneran myyntijohtaja Petri Lahtinen.

Yrittäjäsasiakkaiden myydyimmät laitteet helmikuussa

1. Apple iPhone 5S
2. Huawei E5776 4G-modeemi
3. Huawei E3276 4G-nettitikku
4. Huawei B593S 4G-reititin
5. Nokia Lumia 925

”Liikkuvan työn tarpeet näkyvät yhä selvemmin yrittäjäasiakkaiden valinnoissa. Kaikki suosituimmat laitteet toimivat Soneran huippunopeassa 4G-verkossa, ja puhelinten rinnalle nousevat nopea nettitikku, 10 käyttäjälle nettiyhteyden jakava modeemi ja jopa 32 käyttäjälle yhteyden tarjoava reititin. Nopeat yhteydet ja mutkaton pääsy verkkoon ovat todellisia tuottavuustekijöitä yrittäjän arjessa”, yrittäjäasiakkaista vastaava johtaja Tanja Piha sanoo.

Lisätietoja: Myyntijohtaja Petri Lahtinen, Sonera, puh. 0400 500 373

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi