Huippusuosittu Raskasta Joulua -konsertti suorana ja veloituksetta Sonera Viihteessä

Sonera Viihde mahdollistaa ilmiömäisen Raskasta Joulua -konsertin seuraamisen suorana lähetyksenä.

Sonera Viihde tarjoaa Raskasta Joulua -konsertin livenä kaikkien katsottavaksi perjantaina 18. joulukuuta. Jo 10 vuotta ympäri Suomea esiintyneen kokoonpanon tämän vuotisen konserttikiertueen kruunaa Espoon Metro Areenalta lähetettävä suora lähetys.

Konsertissa nähdään koko Raskasta joulua kaarti, joka pitää sisällään suomalaisen raskaan musiikin kovimpia osaajia aina Nightwishin Marco Hietalasta Sonata Arctican Tony Kakkoon . Konsertissa esiintyvät lisäksi JP Leppäluoto, Antti Railio, Jarkko Ahola, Ville Tuomi, Tommi "Tuple" Salmela, Kimmo Blom, Antony Parviainen, Pasi Rantanen ja Ari Koivunen.

Yli kaksituntisissa konserteissa kuullaan ikivihreitä joululauluja rock- ja heavysovituksin sekä valikoituja muita raskaamman rockin helmiä. Konsertin reaaliaikainen esittäminen eri kanavissa tarjoaa kaikille faneille mahdollisuuden päästä osallistumaan huippuiltaan,” sanoo Raskasta Joulua -konserttikonseptin ideoinut Erkka Korhonen.

Maksuton livelähetys alkaa kello 20 ja sitä voi seurata:

• Konsertti on katsottavissa myös jälkikäteen Sonera Viihteen ohjelmakirjastossa tallenteena (Sonera Viihde digiboksilla ja mobiilissa).

Näytämme tunnelmapaloja Raskasta Joulua -konsertista myös Soneran sosiaalisen median kanavissa. Voit seurata päivityksiä Twitterissä (@Sonera_palvelu), Snapchatissa (Soneraofficial), Soneran Facebook-sivuilla ja Instagramissa (Soneraofficial) hastagilla #koskamävoin.

Lisätietoja medialle:

Soneran viestintä, p. 020 405 4000