Kaikki MM-jääkiekon ja MM-jalkapallon ottelut suorana Soneran KotiTV- asiakkaille

Soneran KotiTV-asiakkaat saavat nauttia tänä keväänä ja kesänä kaikista MM-jääkiekon ja MM-jalkapallon otteluista. Soneran URHOtv Total tuo asiakkaille ainutlaatuisen mahdollisuuden seurata kaikkia otteluja suorina lähetyksinä – enemmän kuin millään muulla kanavalla. Kesällä urheilutarjoama laajenee moottoriurheiluun kuten F1-veneiden suoriin lähetyksiin.

”Sopimus on ainutlaatuinen, sillä pystymme näyttämään asiakkaillemme jokaisen jääkiekon ja jalkapallon MM-pelin suorana. KotiTV-asiakkaamme voivat seurata kaikki pelit Saksan jääkiekon MM-kisoista ja Etelä-Afrikan jalkapallon MM-kisoista Soneran URHOtv Total –kanavalta”, kertoo laajakaistapalvelujen kuluttajatuotteista vastaava Jussi Salminen. URHOtv on tehnyt laajamittaisen yhteistyösopimuksen Yleisradion kanssa ja ostanut YLE:ltä oikeudet MM-kisojen kuvamateriaalin. Kaikki pelit tullaan selostamaan suomeksi ja selostuksista vastavaat urheiluselostuksen huippuammattilaiset kuten JP Jalo ja Anssi Ritari.Jääkiekon MM-kisat Saksassa alkavat 7.5. ja päättyvät 23.5. Jääkiekon MM-kisojen jälkeen pääsee seuraamaan maailman seuratuinta urheilutapahtumaa, MM-jalkapallokisoja, jotka alkavat 11.6. ja päättyvät 11.7. Kesällä seurataan motorsporttia Soneran KotiTV-asiakkaat voivat aiemmin ilmoitetun mukaisesti kesällä katsoa kaikki Veikkausliigan ottelut .Veikkausliiga on seurattavissa myös mobiilissa osoitteessa total.sonera.fi ja jatkossa myös jääkiekon SM-liigaa. Lisäksi nyt on sovittu, että KotiTV-asiakkaat pääsevät seuraamaan kesällä Soneran URHOtv Total –kanavalta myös kaikki GT1-luokan MM-osakilpailut, kaikki GT3-kisan kilpailut, kaikki F1-veneiden MM-sarjan ja kaikki EM-rallicrossin osakilpailut. Kisoissa on paljon suomalaisia kuskeja, mm. Mika Salo GT1:ssä, EM-rallicrossissa Jussi Pinomäki ja F1-veneissä Sami Seliö. ”Me tarjoamme KotiTV-asiakkaillemme kesällä suomalaisia eniten kiinnostavat urheilulähetykset ja kaikki suorina lähetyksinä. Syksyllä jääkiekon ystävät pääsevät nauttimaan kaikista SM-liigan 400 lähetyksestä”, Salminen sanoo. Sonera KotiTV on 1,6 miljoonan kotitalouden eli noin 3 miljoonan suomalaisen saatavilla. _____________________________________________ Lisätietoja lehdistölle antavat: Jussi Salminen, johtaja, laajakaistapalvelut, TeliaSonera Finland puh: 040 8345818 e-mail: etunimi.sukunimi@teliasonera.com Ahti Leväaho, toimitusjohtaja, URHOtv puh. 050 5810800 sähköposti: etunimi.sukunimi@urhotv.fi