Muutostyö aiheuttaa lyhyen katkoksen puheluihin yöllä 26. helmikuuta

Sonera tekee ohjelmakorjauksen mobiiliverkkoon torstain ja perjantain välisenä yönä 26. helmikuuta noin kello 00.30.

Suunniteltu korjaustyö voi aiheuttaa osalle asiakkaistamme puheluiden katkeamisia hieman puolenyön jälkeen kello 00–01 aikana. Joihinkin 2G-puheyhteyksiin voi tulla 10 minuutin katkos. Puhelimen toiminta on suositeltavaa varmistaa kriittisissä tilanteissa testisoitolla tai uudelleenkäynnistämällä puhelin muutostyön jälkeen.

Tiedotamme muutostöistä normaaleja kanavia pitkin.

Pahoittelemme häiriöistä asiakkaillemme mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Tatu Tuominen, viestintäjohtaja, Sonera
Puh: 040 302 4020.

Sonera on uuden sukupolven operaattori, jonka palvelut mahdollistavat sujuvampaa arkea, valinnan vapautta ja uusia mahdollisuuksia kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille. Soneralla oli vuoden 2015 lopussa noin 4,4 miljoonaa liittymäasiakasta ja noin 3700 asiantuntijaa töissä. Sonera edistää digitalisaatiota muun muassa investoimalla vuosittain noin 200 miljoonaa euroa suomalaisten verkkoyhteyksiin. www.sonera.fi

Sonera on osa kansainvälistä TeliaSonera-konsernia. Tarjoamme toimivat ja kilpailukykyiset yhteydet ympäri maailmaa helposti ja huolettomasti. Toimintamme nojaa vastuullisen liiketoiminnan periaatteisiin. Lue lisää meistä www.teliasonera.fi