Sonera aloittaa yhteistyön terveysteknologiaan keskittyvän Verticalin kanssa

Sonera aloittaa strategisen yhteistyön uuden sukupolven terveysteknologiaan keskittyvän Verticalin kanssa. Vertical kokoaa yhteen terveysteknologia-alan yrityksiä ja pyrkii vauhdittamaan niiden kasvua ja vientiä.

Terveysteknologiaan ja älykkääseen elämään keskittyvä Vertical-yrityskiihdyttämö toimii yrittäjävetoisesti kokeneiden ammattilaisten johdolla. Kahdesti vuodessa vedettävään neljän kuukauden kiihdyttämö-ohjelmaan valitaan kerrallaan jopa 15 aikaisen vaiheen yritystä terveysteknologian, hyvinvoinnin, biotieteen ja ravitsemuksen aloilta.

”Suomi on yksi maailman johtavista mHealth-terveysteknologian ja siihen liittyvien viestintäteknologioiden kehityskeskuksista. Tästä syystä teemme mielellämme yhteistyötä tälle alueelle keskittyvän Vertical-yrityskiihdyttämön tiimin kanssa”, sanoo Soneran kuluttajastrategiasta vastaava johtaja Ville Lahti.

Kiihdyttämö tarjoaa yrityksille kehitysympäristön, toimitilat ja kansainvälisen tason valmennusohjelman. Se järjestää myös rahoitusta ja tarjoaa apua ja yhteyksiä markkinointiin ja tuotteiden kansainväliseen levitykseen yhteistyössä ohjelman partnereiden kanssa. Vertical-kiihdyttämön pääkumppanina toimii maailman suurin kulutuselektroniikkavalmistaja Samsung Electronics.

Ville Lahti, johtaja, Sonera
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen uutishuone . Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset .