Sonera ei laskuta Nepalin matkapuhelinliikenteestä maanjäristyksen vuoksi

Nepalin maanjäristyskatastrofin vuoksi Sonera on päättänyt, että yhtiö ei laskuta puheluista, tekstiviesteistä eikä dataliikenteestä Suomesta Nepaliin tai Nepalista Suomeen 25.4. – 2.5.2015.

Samoin asiakkaamme voivat soittaa puheluita, lähettää tekstiviestejä ja käyttää datapalveluita Nepalin sisällä veloituksetta toukokuun toisen päivän loppuun asti. Nepalin laskutuskatkomme koskee kaikkea Soneran matkapuhelinasiakkaiden teleliikennettä minkä tahansa nepalilaisen operaattorin ja Soneran välillä viikon ajan 25.4. – 2.5.2015.

Tatu Tuominen, Sonera, viestintä- ja yhteiskuntasuhdejohtaja
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.