Sonera pahoittelee ulosmarssista mahdollisesti aiheutuvaa haittaa

Ammattiliitto Pro on tänään aamulla ilmoittanut samana päivänä klo 11 toteutettavasta ulosmarssista Sonerassa ja Teleperformance Finland Oy:ssä.

Pron mukaan ulosmarssi alkaa perjantaina klo 11.00 ja päättyy klo 23.59 Sonera pahoittelee ennakoimattoman ja laittoman työtaistelutoimenpiteen asiakkaille mahdollisesti aiheuttamaa haittaa.

Sonera turvaa kansalaisten turvallisuuden ja yhteiskunnan toiminnan kannalta kriittiset toiminnot kaikissa poikkeusolosuhteissa. Laiton lakko saattaa aiheuttaa viivettä toimituksissa ja tilauksissa sekä ruuhkia asiakaspalvelussa.

Pyydämme asiakkaitamme mahdollisuuksien mukaan hyödyntämään itsepalvelukanaviamme osoitteessa www.sonera.fi/asiakastuki .

Tatu Tuominen, viestintäjohtaja, Sonera
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen Uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.