Sonera palkkaa 400 kesätyöntekijää

Sonera tarjoaa tänä vuonna kesätyön 400 nuorelle. Tehtäviä avautuu noin kymmenelle paikkakunnalle ympäri Suomen ja niihin voi hakea helmikuun 28. päivään mennessä.

Sonera tarjoaa jälleen sadoille nuorille mielenkiintoisen kesätyön monipuolisten työtehtävien parissa. Kesätyöpaikkoja on avoinna muun muassa Sonera Kaupoissa, asiakapalvelussa, myynnissä, toimituksessa, markkinoinnissa, viestinnässä ja verkonhallinnassa.

Työtehtävät sijoittuvat eri puolille Suomea, mm. Helsinkiin, Lahteen, Tampereelle, Turkuun, Jyväskylään, Vaasaan, Ouluun ja Rovaniemelle.

Soneran kesätyöpaikat soveltuvat eri alojen opiskelijoille ja monipuoliset tehtävät mahdollistavat opinnoissa hankittujen tietotaitojen hyödyntämisen käytännössä. Ensi kesän työntekijät ovat pääosin täysi-ikäisiä, teknillisten ja kaupallisten aineiden opiskelijoita.

Sonera on mukana Vastuullinen kesäduuni 2015 -kampanjassa

Sonera on yksi pääyhteistyökumppaneista Taloudellisen tiedotustoimisto TAT:n Vastuullinen Kesäduuni 2015 -kampanjassa, jonka tarkoituksena on haastaa työantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja parempia kesätyöpaikkoja.

”Haluamme tarjota nuorille hyvän opastuksen ja tuen ensimmäisissä työelämän askelissa. Hyvä kesätyö vastaa nuoren osaamista ja on sopivan haasteellista. Haemmekin joukkoomme innokkaita tiimipelaajia, jotka näemme tulevaisuuden ammattilaisina”, sanoo HR Business Partner Heini Hulkkonen Soneralta.

Sonera on kehittänyt tänä vuonna rekrytointiprosessin sujuvuutta ja laatua. ”Hyödynnämme tänä vuonna rekrytoinnissa videohaastattelua. Haluamme jättää nuorille hakijoille hyvän kokemuksen rekrytointiprosessista ja haastattelusta, vaikka työpaikkaa ei heltiäisikään,” sanoo Hulkkonen.

Lisää tietoja Soneran kesätyöpaikoista löydät täältä: www.sonera.fi/kesatyot

Heini Hulkkonen, HR business partner, Sonera
puh. 040 3022 337
sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2014 lopussa noin 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee noin 3 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi