Sonera panostaa Rovaniemen alueeseen: noin 10 uutta vakituista työntekijää palkattu

Sonera vahvistaa läsnäoloaan Rovaniemellä. Kaupunkiin on palkattu kuluneena vuonna kymmenkunta vakituista työntekijää ja kesäksi Sonera suunnittelee palkkaavansa yhteensä 14 kesäharjoittelijaa.

Sonera on palkannut Rovaniemen toimipisteelle kuluneen vuoden aikana noin 10 uutta henkilöä, jotka on palkattu pääosin vakituisiin työtehtäviin. Uusi henkilöstö on sijoittunut kuluttaja-asiakaspalveluun. Tällä hetkellä Sonera työllistää Rovaniemellä noin 105 henkilöä kun vuosi sitten yhtiön henkilöstömäärä paikkakunnalla oli noin 95.

Kesätyöpaikka 14 nuorelle

Sonera työllisti kesällä 2014 Rovaniemellä kuusi kesätyöntekijää ja näillä näkymin tulevana kesänä paikkakunnalle palkattavien kesäharjoittelijoiden määrä kaksinkertaistuu, sillä Sonera suunnittelee palkkaavansa 14 kesätyöntekijää Rovaniemelle kesällä 2015.

Kaiken kaikkiaan Sonera tarjoaa tänä vuonna 400 kesätyöpaikkaa, joihin on tullut 8400 hakemusta. Suurin osa kesätyörekrytoinneista on edennyt jo haastatteluvaiheeseen.

Sonera on yksi pääyhteistyökumppaneista Taloudellisen tiedotustoimisto TAT:n Vastuullinen Kesäduuni 2015 -kampanjassa, jonka tarkoituksena on haastaa työantajat tarjoamaan nuorille enemmän ja parempia kesätyöpaikkoja.

Hannu Heikka, aluejohtaja, Pohjois-Suomi, Sonera
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen uutishuone . Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset .