Sonera tarjoaa maksukanavapaketteja tutustumistarjouksena 15.-19.10.

Sonera tarjoaa kaapeli-tv- ja Sonera Viihteen digiboksiasiakkaille tutustumistarjouksena Nelonen Paketti-, Nelonen Paketti Pro Extra- ja Viasat Kulta-kanavapaketit maksuttomasti käyttöön 15.-19.10.

”Haluamme antaa tarjouksella asiakkaillemme tilaisuuden tutustua Soneran tv-palveluiden monipuoliseen kanavavalikoimaan ja toivottaa heille nautinnollisia hetkiä kanavapakettien monipuolisen ohjelmiston parissa päivien lyhentyessä ja iltojen pimetessä syksyn myötä”, sanoo Soneran tv-liiketoiminnasta vastaava johtaja Tuija Kinnunen.

Maksukanavia tilanneet asiakkaat katsovat kanavien ohjelmia lähetysaikaan, mutta yhä useammille tärkeämpi peruste on kyseisten kanavien ohjelmakirjastot, joihin on valmiiksi tallennettu parhaat elokuvat, kuluneen viikon ohjelmat tai vaikka kokonaiset sarjojen tuotantokaudet katsottaviksi silloin kun itse haluaa.

Tutustumistarjouksen kanavat ovat avoinna Soneran kaapeli-tv-asiakkaille ja Sonera Viihde-palvelua digiboksilla käyttäville asiakkaille 15.10. klo 13.00 – 19.10. klo 24.00. Tutustumistarjous ei koske Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalveluita.

Tutustumistarjoukseen sisältyvät kanavapaketit:

Nelonen Paketti tarjoaa parhaita uutuussarjoja ja suosituimpia elokuvia, lastenohjelmia ja suomeksi puhuttuja lastenelokuvia, matkailu-, luonto- ja dokumenttiohjelmia sekä laajan valikoiman urheilua, mm. SM-liigan jääkiekkoa, jalkapalloa, NBA-koripalloa, golfia ja pesäpalloa. Nelonen Pro Extra lisää pakettiin loputkin jääkiekon SM-liigaottelut teräväpiirtolaatuisina

Viasat Sport tarjoaa mm. eurooppalaista huippujalkapalloa, koripalloa ja Nascar-ajoja. Viasat Golf on Suomen ainoa golf-kanava, joka näyttää yksinoikeudella huippuluokan golfia. Viasat Hockey tuo katsojille maailman parasta jääkiekkoa mm. NHL:stä, KHL:stä ja Elitserienistä. Viasat Hockey Finland –kanava täydentää tarjontaa valikoitujen NHL- ja Hockey Allsvenskan-otteluiden lisäksi suomalaisittain kiinnostavimmilla KHL-liigan otteluilla suomeksi selostettuna – kaikki Jokereiden ottelut yksinoikeudella.

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi