Sonera tarjoaa pikaisesti uusia laajakaistapalveluita @450-verkon asiakkailleen

Soneran tänään saaman tiedon mukaan @450-verkon laajakaistapalvelut päättyvät 12.12.2013 mennessä Datame Oy:n konkurssin johdosta. Sonera toimii verkossa palveluoperaattorina ja tarjoaa pikaisesti korvaavaa ratkaisua reilulle tuhannelle asiakkaalleen @450-verkon laajakaistapalvelun tilalle.

Soneran tänään 10.12.2013 saaman tiedon mukaan Datame Tuotanto Oy ei jatka @450-verkkoliiketoimintaa emoyhtiö Datame Oy:n konkurssin johdosta ja @450-verkon laajakaistapalvelut päättyvät 12.12.2013 mennessä. Datame Oy on asetettu konkurssiin 28.11.2013.

Sonera toimii Datamen verkossa palveluoperaattorina. Valtaosa Soneran @450-verkon asiakkaista on siirtynyt viime vuosien aikana voimakkaasti levinneiden 3G- ja 4G-verkkojen laajakaistapalvelujen pariin. Tällä hetkellä Soneralla on Datamen @450-verkossa reilu tuhat asiakasta.

Sonera ottaa viipymättä yhteyttä kaikkiin asiakkaisiinsa ja tarjoaa korvaavaa ratkaisua @450-palvelun tilalle. Sonera pahoittelee asiakkailleen Datamen konkurssin aiheuttamaa @450-verkon laajakaistapalvelun äkillistä päättymistä ja lyhyttä siirtymäaikaa uuden palvelun käyttöönottamiseksi.

Lisätietoa asiakkaille: www.sonera.fi/laajakaistalangaton

Jussi Vuorinen, johtaja, Sonera, laajakaistatuotteet
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.