Sonera tarjoaa yrityksille puhelinneuvottelut ilmaiseksi

Koska Islannissa tapahtuva tulivuorenpurkaus on sulkenut Suomen koko ilmatilan ja suomalaiset yritykset ovat joutuneet peruuttamaan satoja fyysisiä kokouksia, Sonera on päättänyt tarjota kaikki telekonferenssipalvelut yrityksille maksutta tänään ja maanantaina, mikäli tilanne jatkuu ennallaan.

Uudet asiakkaat voivat tilata palvelun sähköpostilla meeting@sonera.com tai soittamalla asiakaspalveluun 0200 17200 (pvm/mpm). Asiakkaat, jotka soittavat puhelinneuvotteluun, maksavat palvelusta normaalit puhelumaksut (pvm/mpm). Lisätietoja: Riikka Tuhkanen puh. 040 553 54 87 Sähköposti: riikka.tuhkanen@teliasonera.com Lue lisää: www.sonera.fi/neuvottelu