Sonera tukee suomalaisten yritysten kasvua Kasvu Open 2015 -kilpailussa

Sonera on pääyhteistyökumppanina mukana Kasvu Open 2015 -kilpailussa. Kasvu Open 2015 on valtakunnallinen yritysten sparrauskilpailu, joka tarjoaa yrityksille maksutonta tukea ja valmennusta kasvun ja uudistumisen edistämiseen.

Kasvu Open -metodi on tieteellisesti kehitetty ja tutkitusti tehokas kasvun sparrausprosessi, jossa yritykset kehittävät toimintaansa ja liikeideaansa henkilökohtaisesti asiantuntijoiden kanssa.

“Meitä kiinnostavat yritysten innovaatiot, ideat ja ajatukset. Sonera haluaa olla mukana tukemassa suomalaisten yritysten kasvua ja julkisten palveluiden uudistumista”, sanoo Soneran toimitusjohtaja Valdur Laid.

Vuonna 2015 kasvua sparrataan yli 20 alueellisella tai toimialakohtaisella Kasvupolulla, joista kaksi parasta yritystä jatkaa Kasvu Open -finaaliin 22.-23.10.2015. Yhteensä 455 yritystä pääsee mukaan sparraukseen. Finaaliin valitaan yhteensä 80 yritystä.

Sonera toimii Kasvu Openin digialan kasvupolun yhteistyökumppanina. ”Odotamme digialan kasvupolulta verkostoitumista ja yhteistyötä. Tuemme kasvuyrityksiä omalla asian-tuntemuksellamme ja kokemuksellamme, ja tavoitteenamme on myös löytää uusia liiketoimintamahdollisuuksia digitaalisia palveluita tarjoavien kasvuyritysten kanssa”, Valdur Laid sanoo.

Soneran Digi-Kasvupolun haku on käynnistynyt Kasvu Openin verkkosivuilla. Kasvupolun yleisölle avoin starttitilaisuus järjestetään 10.3.2015 Helsingissä.

Kasvu Open -sivusto: http://kasvuopen.fi/
Soneran Digi-Kasvupolku: http://www.kasvuopen.fi/kasvupolut/sonera-digi-kasvupolku

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2014 lopussa noin 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee noin 3 000 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi