Sonera tuo kaikille suomalaisille kattavat televisiopalvelut nettiin ja mobiiliin

Soneran uusi palvelu tuo kattavat tv-palvelut matkapuhelimeen, tablettiin ja tietokoneelle. Sonera Viihteen tv-kanavat, ohjelmakirjastot ja videovuokraamo toimivat kaikkien suomalaisten operaattoreiden yhteyksillä.

Nopeiden yhteyksien ja uudistuvan laitekannan ansiosta suomalaiset haluavat käyttää palveluita ja sisältöjä ajasta, paikasta ja laitteesta riippumatta. Sonera Viihteen mobiili- ja nettipalvelut tarjoavat tv:n peruskanavat sekä laajan valikoiman maksukanavia, ohjelmakirjastot ja videovuokraamon mobiili- ja nettikäyttöön. Palvelu on käytettävissä kaikkien operaattoreiden mobiili- ja laajakaistayhteyksillä Suomessa.

Automaattinen tallennus, ohjelmakirjastot ja videovuokraamo mukana 24/7

Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalveluissa on tällä hetkellä 10 peruskanavaa ja 42 maksullista kanavaa. Tallennuspalvelun ansiosta tv-ohjelmia voi katsoa viikon ajalta silloin kun se parhaiten itselle sopii. Palvelu kattaa myös laajat ohjelmakirjastot ja useamman tuhannen elokuvan videovuokraamon.

”Suomessa ei ole aikaisemmin ollut näin monipuolista valikoimaa tv-sisältöjä saatavilla joustavasti eri päätelaitteisiin. Esimerkiksi uutisten, formuloiden ja syksyn jääkiekkokauden suorat lähetykset, lastenohjelmat, suosikkisarjojen uunituoreet ja aikaisemmat tuotantokaudet sekä uutuusleffat kulkevat tästä lähtien mukana kaikkialle, missä netti on käytettävissä”, sanoo Soneran kuluttajaliiketoiminnasta vastaava Jussi Salminen.

Televisio kaikkiin laitteisiin ja kaikilla yhteyksillä

Palvelu toimii laajasti eri netti- ja mobiilipäätelaitteilla eli yleisimmillä käyttöjärjestelmillä (Android, iOS, Windows Phone) varustetuilla älypuhelimilla ja tableteilla sekä Windows- ja Mac-tietokoneilla. Puhelimissa ja tableteissa palvelu toimii ladattavalla sovelluksella, tietokoneilla osoitteessa www.soneraviihde.fi.

Sonera Viihteen netti- ja mobiilipalveluiden käyttäjäksi rekisteröityminen on maksutonta. Asiakas maksaa vain tilaamistaan kanavapaketeista ja palveluista. Peruskanavat sisältävä Peruspaketti on Sonera Viihde- ja kaapelikorttiasiakkaille maksuton. Peruspaketin hinta muille kuin Viihde- ja kaapelikorttiasiakkaille on 4,90 €/kk tallennuspalvelulla ja 3 €/kk ilman tallennusta. Soneran matkapuhelin-, mobiililaajakaista- ja laajakaista-asiakkaat saavat palvelun kuudeksi kuukaudeksi maksuttomana käyttöön. Lisätietoja kanavapaketeista ja sisällöistä osoitteessa www.sonera.fi/mobiiliviihde.

Tuija Kinnunen, tv-liiketoiminnan johtaja, Sonera, puh. 040 560 4462

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi