Sonera tuo Spotifyn yritysversion työpaikoille ja liiketiloihin

Sonera tuo Spotify -musiikkipalvelun yritysversion liiketiloihin ja työpaikoille ainoana operaattorina Suomessa. Spotifyta käytetään jo nyt miljoonissa tietokoneissa ja matkapuhelimissa ympäri maailman.

Kaikenkokoiset yritykset pystyvät jatkossa parantamaan asiakkaidensa viihtyvyyttä ja myyntiään Soneran tarjoaman Spotify -musiikkipalvelun yritysversion ja sitä täydentävien Soneran yritysmobiliteettipalveluiden ja -laitteiden avulla. Tähän mennessä Spotify-palvelua ei ole voinut tekijänoikeudellista syistä käyttää liiketiloissa Suomessa.

”Yrityksille suunnattu Spotify on ainutlaatuinen taustamusiikkipalvelu, jonka avulla asiakkaamme voivat luoda haluamanlaisensa tunnelman mihin tahansa asiakastilaan, esimerkiksi aulaan, vaatekauppaan, ravintolaan tai kampaamoon”, kertoo yrittäjäasiakkuuksista vastaava johtaja Tuomo Laukkonen Soneralta.

Brändiä tukeva musiikki voi lisätä myyntiä

Tukholman kauppakorkeakoulun uuden tutkimuksen mukaan brändiä tukeva taustamusiikki voi lisätä myymälän myyntiä yli 30 %.*

Spotify-musiikkipalvelun yritysversion avulla yritykset voivat luoda jatkossa juuri omalle brändilleen ja kohderyhmälleen sopivan tunnelman vaivatta. Palvelun avulla voi esimerkiksi aikatauluttaa soittolistalle eri musiikkityylejä vuorokaudenaikojen mukaan”, kertoo yritysasiakkaiden mobiiliratkaisuista vastaava Ville Virtanen Soneralta.

Spotify-palvelun yritysversion voi tilata ja ottaa käyttöön vaivatta suoraan verkossa toimivasta Sonera Sovelluskaupasta.

”Yksinkertaisimmillaan Spotify-palvelun yritysversiota voi hallita joko 4G- tai kiinteään verkkoon kytketyltä läppäriltä tai tabletilta. Äänimaailman tehostaminen onnistuu sopivilla langattomastikin toimivilla kaiuttimilla, kuten trendikkäillä Marshall-kaiuttimilla”, sanoo Virtanen.

Sonera arvostaa reilua musiikkikauppaa

Sonera ja Spotify-palvelun Soneralle toimittava Soundtrack Your Brand -yritys arvostavat reilua musiikkikauppaa. Soneran tarjoama Spotify-yritysversio on laillinen palvelu, jonka kuukausimaksu sisältää muusikoiden palkkion. Palvelua käyttävien yritysten tulee maksaa erikseen Teosto-maksut, kuten tähänkin saakka.

Lue lisää tekijänoikeusmaksuista täältä.

Löydät Spotify-palvelun yrityksille täältä.

*Moradi, J. & Johansson, G. ”Hur låter ditt varumerke? En kvantitativ studie om matchande bakgrundsmusik i sällanköpshandeln” Handelshögskolan I Stockholm, 2015

Tuomo Laukkonen, yrittäjäasiakkuuksista vastaava johtaja, Sonera
Sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Ville Virtanen, yritysten mobiiliratkaisut, Sonera
Sähköposti: ville.h.virtanen@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.