Sonera Upgrade uudistaa puhelinkauppaa

Sonera Upgrade on Suomessa uusi tapa hankkia älypuhelin. Uuden rahoitusmallin ja päivitysohjelman ansiosta asiakas voi vaihtaa puhelimen uuteen vaikka vuoden välein ilman ylimääräisiä kustannuksia.

Sonera Upgrade-ohjelma antaa asiakkaalle mahdollisuuden päivittää älypuhelin uuteen malliin esimerkiksi vuoden välein. Laitteen voi vaihtaa uudempaan vuoden kuluttua tai jo aiemminkin, kunhan ensimmäisen vuoden kuukausierät on maksettu.

”Asiakas palauttaa vanhan laitteen hyväkuntoisena Sonera Kauppaan ja valitsee tilalle seuraavan laitteen. Vanhan laitteen jäljellä olevat kuukausierät hyvitetään, ja asiakas jatkaa upouuden puhelimen kanssa”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää.

Upgrade-ohjelmassa puhelimesta ei makseta mitään ylimääräistä. Asiakasta sitoo vain 12 ensimmäisen kuukauden maksujen hoitaminen. Jos asiakas päättää käyttää laitetta 24 kuukautta, hän maksaa siitä saman hinnan kuin tavallisella rahoitussopimuksella.

Upgrade-ohjelmassa ensimmäisen 12 kk maksuerä on normaalia rahoitussopimusta korkeampi ja seuraavien 12 kk erä alhaisempi. Rahoitussopimuksen loppuvelka hyvitetään, kun asiakas hankkii uuden laitteen Soneralta. Uutta laitetta ei tarvitse hankkia Upgrade-sopimuksella, vaan maksutavan voi valita vapaasti.

Aina viimeisin luuri käytössä

Lisätiedot: