Sonera Viihteen mobiili- ja nettipalvelut uudistuivat, AirPlay -tuki käyttöön

Sonera Viihteen mobiili- ja nettipalveluita on entistä mukavampi käyttää uuden käyttöliittymän ja AirPlay-tuen ansiosta.

Sonera Viihteen mobiili- ja nettipalvelut ovat uudistuneet. Viihde on nyt responsiivinen, eli palvelu näyttää samalta laitteesta riippumatta ja se mukautuu automaattisesti laitteen näytön kokoon sopivaksi. Myös laitevalikoima on laajentunut.

Sonera Viihteen mobiilipalvelu on päivitetty toimimaan yhdessä Apple TV:n kanssa. Apple TV:n ja AirPlayn avulla käyttäjä voi katsoa Sonera Viihteen mobiilipalvelun monipuolista sisältöä langattomasti oman television näytöltä.

Palvelun käyttöön tarvitaan iPhone tai iPad, jossa on käytössä Sonera Viihteen uusin versio, sekä Apple TV-laite, joka liitetään televisioon HDMI-kaapelilla. Laitteiden pitää olla yhdistettynä samaan wlan-verkkoon.

Nyt julkaistava AirPlay-tuki on beta-versio, joka ei vielä tue kaikkien tv-sisältöjen tekstitystä. Palvelu päivittyy loppuvuoden aikana.

Lisätietoja palvelun uusista ominaisuuksista: http://t.co/pgLFDBjT7c

Lisätietoja medialle:

Soneran lehdistöpalvelu: 02040 54000, communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen Uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.