Soneran gsm-puheluiden häiriöt korjattu

Soneran gsm-verkossa ilmenneet satunnaiset puheluhäiriöt on korjattu. Aamulla alkaneen häiriön vuoksi n. 6 % puheluista epäonnistui. 3G- ja 4G-verkot ovat koko ajan toimineet normaalisti.

Soneran gsm-verkossa aamulla ilmenneet satunnaiset häiriöt puhelun muodostuksessa on korjattu. Ohjelmistovirheestä johtunut häiriö vaikutti ainoastaan gsm-verkon palveluihin.

Vika vaikutti n. 6 prosenttiin gsm-puheluista Soneran ja Tele Finlandin matkapuhelinliittymissä. Soneran 3G- ja 4G-verkot ovat koko ajan toimineet normaalisti.

Pahoittelemme viasta asiakkaillemme aiheutunutta haittaa.

Lisätietoja medialle:

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen uutishuone . Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset .