Soneran huhtikuun puhelinmyynti: iPhone kärjessä, Samsungin uutuudet vahvasti listalle

iPhone kärjessä, Samsungin uutuudet vahvasti Soneran myydyimpien puhelinten listalle. Huhtikuun kampanjalaitteet osuivat hyvin asiakastarpeeseen.

Alkuvuoden suosikki iPhone 6 piti pintansa, mutta Samsungin tuore Galaxy A3 nousi kakkoseksi ja lippulaiva Galaxy S6 listan puoliväliin Soneran huhtikuun myydyimpien puhelinten listalla. Lumia-mallit 635 ja 930 sekä Sonyn Xperia Z1 säilyttivät asemansa viime kuuhun verrattuna.

”Samsungin uutuusmallit menestyivät hyvin huhtikuussa, sillä alkuvaiheen vaihtelevasta saatavuudesta huolimatta Samsung Galaxy S6 olisi noussut mitaleille, jos S6 ja S6 Edge-mallit olisi laskettu yhteen. Huhtikuun kampanjapuhelinten valinta osui hyvin alkukevään asiakastarpeeseen, sillä kampanjalaitteet olivat hyvin edustettuna listalla”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää.

Soneran myydyimmät puhelimet huhtikuussa (suluissa sijoitus maaliskuussa)

1. (1.)    Apple iPhone 6
  2. (5.)    Samsung Galaxy A3
  3. (2.)    Apple iPhone 5S
  4. (3.)    Nokia Lumia 635
  5. ( - )    Samsung Galaxy S6
  6. (6.)    Nokia 301
  7. (7.)    Sony Xperia Z1 Compact
  8. ( - )    Samsung Galaxy Ace 4
  9. (8.)    Nokia Lumia 930
  10. (4.)    Apple iPhone 5C

Lisätietoja medialle:

Markku Saranpää, Soneran laiteliiketoiminta
sähköposti: etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen uutishuone . Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset .

Avainsanat: