Soneran iPhone 6 -tapahtuma Narinkkatorilla 26.9.

Tervetuloa Soneran järjestämään iPhone 6 -tapahtumaan Narinkkatorille perjantaina 26. syyskuuta kello 8–17.

Sonera aloittaa iPhone6 -laitteiden myynnin Sonera Kaupoissa perjantaina 26. syyskuuta. Tämän lisäksi Sonera myy Narinkkatorin pop up -myymälässään uusia iPhone 6 -laitteita kello 8−17. Myymme joka tunti 15 iPhone 6 -laitteita. Tarjolla on sekä iPhone 6 että iPhone 6 Plus -laitteita.

Soneran Pop up -myymälässä asiakkaat pääsevät kokeilemaan iPhone 6 ja 6 Plus -älypuhelimia koko päivän ajan. Mukana menossa on mediapersoona Tuomas Enbuske, joka kertoo omista iPhone-kokemuksistaan noin kello 8, 11.30 ja 16.30. Päivän kruunaa Tuomo Prättälän musiikkiesitys kello 17 alkaen.

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi