Soneran myydyimmät: iPhone 6 jatkaa ykkösenä

iPhone 6 Soneran myyntilistan kärjessä, Lumiat palasivat vahvemmin 4G-puhelinten hallitsemalle listalle.

Applen uusi iPhone 6 piti ykkössijansa Soneran myydyimpien puhelinten listalla. Lumia-puhelinten asema vahvistui edelliskuukauteen verrattuna, ja kolmen suurimman valmistajan rinnalle lokakuussa noussut Sonyn Xperia Z1 Compact otti listasijoituksen myös marraskuussa.

Soneran myydyimmät puhelimet marraskuussa (suluissa sijoitus lokakuussa)

1. (1.)    Apple iPhone 6
  2. (5.)    Nokia Lumia 625
  3. (2.)    Apple iPhone 5S
  4. (8. )   Samsung Galaxy Express 2
  5. (7.)    Samsung Galaxy S4 with 4G+
  6. ( - )    Nokia Lumia 530
  7. (3.)    Sony Xperia Z1 Compact
  8. ( - )    Nokia Lumia 930
  9. (6.)    Samsung Galaxy S5
  10. (10.)  Nokia Lumia 830

”Uusi Phone jatkoi selvänä ykkösenä marraskuussa. Lokakuun tapaan hieman edullisemmat puhelimet kävivät hyvin kaupaksi, mutta yhtä lukuun ottamatta kaikki listalle nousseet puhelimet olivat 4G-laitteita”, sanoo Soneran laiteliiketoiminnasta vastaava Markku Saranpää.

”Eräiden puhelinten hintatarkistukset ja laitemarkkinoinnin terävöittäminen saivat marraskuussa liikettä niin myyntikanaviimme kuin myydyimpien puhelinten listallekin, mikä ennakoi mielenkiintoista joulusesonkia”, Saranpää arvioi.

Lisätiedot:

Markku Saranpää, Soneran laiteliiketoiminta
sähköposti:
etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 60235, communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.

Sonera tarjoaa tietoliikenne- viestintä- ja televisiopalveluja kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille Suomessa. Palvelumme yhdistävät ihmiset heille tärkeisiin yhteisöihin ja asioihin sekä lisäävät jokapäiväisen elämän mukavuutta ja laatua. Yrityksille luomme kestävää kehitystä tukevia viestintäratkaisuja, jotka vapauttavat aikaa ja energiaa tuottavaan työhön ja kasvuun. Soneralla oli vuoden 2013 lopussa 4,5 miljoonaa kiinteän ja matkaviestinverkon liittymäasiakasta. Soneran palveluksessa työskentelee 3 500 henkilöä, ja yhtiö toimii noin 30 paikkakunnalla ympäri Suomea. www.sonera.fi