Soneran prepaid-liittymät uudistuvat

Sonera uudistaa prepaid-liittymiään helpommin käytettäviksi ja asiakasystävällisemmiksi. Soneran prepaid-liittymiä voidaan hallita helpommin jatkossa: esimerkiksi saldon tarkistaminen ja latausten tekeminen hoituvat kätevästi uudella Sonera Prepaid Lataussovelluksella.

Soneran prepaid-liittymiin voidaan jatkossa ladata helposti saldoa, netin käyttöaikaa ja yhdistelmäpaketteja Sonera Prepaid Lataussovelluksella.

”Sovellukseen kuuluvan Prepaid Perhe -palvelun avulla voi myös tarkistaa palveluun piiriin liitettyjen tiedot, kuten jäljellä olevan saldon, ja tehdä latauksen välittömästi paikasta riippumatta. Sovelluksen avulla voi myös asettaa automaattisen latauksen prepaid-liittymään”, kertoo Soneran tuotepäällikkö Kirsti Leino.

Sonera Prepaid Lataussovellus on sovellusten kehittämiseen erikoistuneen Smart Refillin toimittama, ja Soneran yhteistyön Smart Refillin kanssa uskotaan jatkossakin tuovan paljon lisäarvoa Soneran prepaid-asiakkaille. Tele Finland on myös aloittanut vastaavan yhteistyön Smart Refillin kanssa, ja on tuomassa myös mobiilisovelluksen asiakkaidensa käyttöön lähiaikoina.

Turvanumero mahdollistaa yhteydenpidon myös saldon loppuessa

Kaikkiin Soneran prepaid-liittymiin on lisätty uutuutena turvanumero-ominaisuus, jonka avulla käyttäjä voi saldon loputtua soittaa lyhyen puhelun ja lähettää kolme tekstiviestiä kotimaassa kahteen ennaltamäärättyyn kotimaan matkapuhelinnumeroon. ”Turvanumero tuo turvallisuutta ja käyttömukavuutta esimerkiksi lasten prepaid-liittymien käyttöön, kun vanhemmat tietävät, että yhteyttä voi pitää myös vielä saldon loputtuakin”, kertoo Soneran tuotepäällikkö Kirsti Leino.

Yhdistelmäpaketeista lisäetua asiakkaille

Soneran Prepaid-asiakkaat voivat jatkossa tilata kahdenlaisia yhdistelmäpakettteja, saldolatausten ja nettipakettien lisäksi. Minipaketti sisältää normaalihintaisia kotimaan puheluita 100 minuuttia, 100 tekstiviestiä kotimaahan ja 1 Gt netin käyttöä kymmenen euron hinnalla, voimassaoloaikana paketissa 1kk. 20 euron hintaiseen peruspakettiin sisältyy normaalihintaisia kotimaan puheluita 500 minuuttia, 500 tekstiviestiä kotimaahan ja 5 Gt netin käyttöä, voimassaoloaikana 1kk.

www.sonera.fi/prepaid

Kirsti Leino, Sonera
p.040 302 3645
etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com, Soneran internetsivujen uutishuone. Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset.