Tarjoamme Elastisen loppuunmyydyn keikan suorana esityksenä kaikkien katsottavaksi

Sonera Viihde tarjoaa ennennäkemättömän mahdollisuuden kokea loppuunmyyty ELA Show suorana lähetyksenä. Artistin esitystä voi seurata ilman erillistä veloitusta sekä Sonera Viihteen että Soneran kaapeli-tv:n kautta

Sonera Viihde tarjoaa Elastisen loppuunmyydyn stadion keikan livenä kaikkien katsottavaksi. Hartwall Areenalla lauantaina 10. lokakuuta esiintyvä Elastinen liputtaa itse keikkansa live-streamauksen puolesta.

”Loppuunmyydyn keikan reaaliaikainen esittäminen eri kanavissa tarjoaa kaikille faneille mahdollisuuden päästä osallistumaan huippuiltaan. Oli todella hienoa, että saimme tällaisen mahdollisuuden ja pääsemme kokeilemaan jotain ainutlaatuista yhdessä uskaliaan yhteistyökumppanin kanssa. Tämä on eka kerta, kun areena keikka esitetään livenä muualla kuin telkkarissa ”, Elastinen sanoo.

Keikka alkaa kello 21 ja se näkyy omalla Sonera Viihde -nimisellä tv-kanavallaan kanavapaikalla 31. Keikka on katsottavissa ilman erillistä veloitusta sekä Sonera Viihteen että Soneran kaapeli-tv:n kautta. Sonera Viihteen mobiilisovelluksen voit ladata täältä: www.soneraviihde.fi. Konsertti on katsottavissa myös jälkikäteen Sonera Viihteen ohjelmakirjaston tallenteena.

Arvonnassa viisi lippupakettia Elastisen keikalle

Sonera arpoo viisi lippupakettia Elastisen keikalle. Jokaisessa paketissa on kaksi lippua ja voittajat pääsevät tapaamaan Elastisen ennen keikkaa. Arvontaan voi osallistua Soneran sosiaalisen median kanavissa kertomalla, miksi juuri sinä haluaisit tavata Elastisen.

Elastinen näkyy Soneran sosiaalisen median kanavissa keikkaa edeltävällä viikolla. Voit seurata artistin viimeisimpiä käänteitä Twitterissä ( @ Sonera_palvelu ), Snapchatissa (Soneraofficial), Soneran Facebook-sivuilla ja Instagramissa (Soneraofficial) hastagilla #koskamävoin.

Katso Elastisen tervehdys tästä : https://youtu.be/Tniw1kWtd0k
Lue lisää keikasta täältä : www.sonera.fi/ela

Lisätietoja medialle:

Lotta Perander, tuotepäällikkö, Sonera
p. +358 403024444
etunimi.sukunimi@teliasonera.com

Soneran lehdistöpalvelu: puh. 02040 54000 , communications-fi@sonera.com , Soneran internetsivujen uutishuone . Voit seurata meitä myös Twitterissä, @Sonera_uutiset .

Elastisen haastattelupyynnöt ja lisätiedot:

Essi Kivitie, Rähinä Records
essi@rahina.com