Tele Finland tukee lasten ja nuorten harrastustoimintaa – seuroille uusi tapa varainhankintaan

Teleoperaattori Tele Finland aloittaa lasten ja nuorten harrastustoiminnan tukemisen uudenlaisella helpolla ja tuottoisalla varainhankintatavalla. Kun harrastajan perhe tai lähipiiri hankkii puhelin- tai nettiliittymän Tele Finlandin verkkokaupasta, seura saa 50 euron palkkion yhtä uutta liittymää kohden. Varainhankinnan kasvona toimii kiekkoleijonista ja Chicago Blackhawksista tuttu jääkiekkomaalivahti Antti Raanta.

Lasten harrastusten nielemät rahamäärät puhuttavat vanhempia ja herättävät keskustelua julkisuudessa. Varainhankinta on monille seuroille ja pelaajille vaivalloista ja aikaa vievää. Tele Finland haluaa auttaa nuoria urheilijoita, heidän perheitään ja seuroja tarjoamalla kaikille avoimen, helpon ja riskittömän varainhankintatavan.

”Haluamme osallistua suomalaisen nuorisourheilun tukemiseen. Tavoitteenamme on, että pääsemme maksamaan seuroille miljoonalla eurolla palkkioita tulevan vuoden aikana”, kertoo Tele Finlandin varainhankinnasta vastaava Tiina Paakkunainen.

Jääkiekkomaalivahti Antti Raanta muistaa vielä hyvin, millaista varainhankinta oli hänen junnuvuosinaan.

”Oli lehtien jakamista, vanhemmat siivosivat juhannuksena festarijälkiä ja kaikkea muuta. Ei se ollut kaikista hienointa hommaa ja olihan se välillä vastenmielistäkin: pitääkö oikeasti mennä tekemään töitä sitä varten, että saa pelata jääkiekkoa.”

Raanta innostui Tele Finlandin tarjoamasta varainhankintamallista sen yksinkertaisuuden vuoksi.

”Voi olla, että kaikilla ei ole varaa vaikka kalliisiin varusteisiin ja jonkun pienen urheilijapojan tai -tytön pelaamiset loppuu siihen. Tämä Tele Finlandin tarjoama varainhankinta tulee varmasti auttamaan monia perheitä ja joukkueita pääsemään omiin tavoitteisiin. Rahamäärä, mitä siitä voi saada, on todella merkittävä. Kyllä minä ainakin itse lähtisin mukaan!”

Tele Finland järjestää eri puolilla Suomea kuusi infotilaisuutta uudesta varainhankintamallista. Median ja urheiluseurojen edustajat ovat tervetulleita tilaisuuksiin.

Tilaisuuksien ajankohdat ja paikat:

Keskiviikko 13.8. klo 11–13 Helsinki, Sonera, Teollisuuskatu 15
Torstai 14.8. klo 11–13 Lahti, Sonera, Askonkatu 4
Perjantai 15.8. klo 11–13 Turku, Sonera, Eerikinkatu 21
Maanantai 18.8. klo 11–13 Jyväskylä, Sonera, Vapaudenkatu 49
Keskiviikko 20.8. klo 11–13 Tampere, Sonera, Hatanpäänkatu 1 A, 3–4.krs,
Torstai 21.8. klo 11–13 Vaasa, Sonera Kauppapuistikko 11 D

Lisätietoja uudesta varainhankintamallista löydät täältä: www.varainhankinta.tele.fi.

Katso, millaisia kokemuksia tähtikasvo Raannalla on varainhankinnasta, ja mitä NHL-miehelle nyt kuuluu: http://youtu.be/O2ZV076OJ3M

Tiina Paakkunainen
, Tele Finland, p. 0403021833. (lehdistötiedustelut)
Iiro Junnila, Tele Finland, p. 0400593122 (seurojen yhteydenotot)

Tele Finland on matkapuhelinoperaattori, jolla on Suomen tyytyväisimmät asiakkaat*. Tarjoamme puhelimet ja pysyvästi edulliset liittymät perheiden erilaisiin tarpeisiin. Laadukas asiakaspalvelumme on helppo tavoittaa, ja olo asiakkaanamme on huoletonta ilman laskuyllätyksiä. Tele Finland toimii kattavassa ja luotettavassa Soneran verkossa ympäri Suomen.

*Lähde: EPSI Rating Finland 2012 ja 2013. EPSI-tutkimus mittaa asiakastyytyväisyyttä ja -uskollisuutta seuraavilla osa-alueilla: tuotteiden ja palvelun laatu, vastine rahalle, brändin imago ja hinta-laatusuhde. Tele Finland oli paras yksityisasiakkaiden matkaviestinoperaattori kaikilla tutkimuksen osa-alueilla