Töölön jalkapallostadionista Sonera Stadium

Sonerasta tulee Töölön jalkapallostadionin pääyhteistyökumppani ja stadionin nimi muuttuu tästä päivästä alkaen Sonera Stadiumiksi.

Sonera on tehnyt sopimuksen pääyhteistyökumppanuudesta Helsinki Stadium Management Oy:n kanssa. Sopimus on voimassa 31.12.2013 saakka. Sopimuksen myötä Soneralla on oikeus hyödyntää stadionia toiminnassaan ja markkinoinnissaan.

”Sonera Stadium on Suomen tärkeimpiä urheiluareenoita, jossa voi viihtyä niin urheilun kuin konserttienkin merkeissä. Se tarjoaa meille erinomaiset puitteet palveluidemme markkinoinnille, asiakastapahtumille ja myös sisäisille tilaisuuksillemme. Yhteistyön myötä Sonera on mukana tuomassa entistä enemmän viihdyttäviä livetapahtumia suomalaisille”, sanoo TeliaSonera Finlandin toimitusjohtaja Juha-Pekka Weckström.

”Pääyhteistyökumppanuus Soneran kanssa on merkittävä edistysaskel stadionin kehitystyössä. Sonera on meille mieluisa yhteistyökumppani, jonka mukaantulo mahdollistaa stadionin monipuolisen kehittämisen merkittäväksi tapahtuma-areenaksi. Yhteistyössä teemme tästä viihde- ja urheilukeskuksen, joka tulee kaikille tutuksi", sanoo Kari Haapiainen, Helsinki Stadion Managementin toimitusjohtaja.

”Olemme laajentaneet palvelutarjontaamme urheiluviihteeseen mm. Sonera Koti TV:n ennennäkemättömän laajan urheilutarjonnan kautta. UrhoTV Total –kanavapaketin kautta tarjoamme asiakkaillemme enemmän suomalaisia urheiluotteluita suorina lähetyksinä kuin mikään muu televisiokanava. Teemme urheiluyhteistyötä myös Suomen Olympiakomitean kanssa ja oman Next Generation –urheilijaverkostomme kautta”, sanoo Weckström.

Sonera tarjoaa Koti TV –asiakkailleen Urho TV Total -kanavapaketin kautta mm. 180 jalkapallon Veikkausliigaottelua ja 400 jääkiekon SM-liigaottelua kaudessa sekä 1–4 Korisliigan ja lentopalloliigan peliä viikossa. Veikkausliiga on seurattavissa myös mobiilisti osoitteessa total.sonera.fi

Lisätiedot:

Sanna Wester, brändi- ja sponsorointijohtaja, TeliaSonera Finland Oyj