Julkistustilaisuus: Kummelit uuteen rahapeliin

Suomalaisen viihteen kulmakiviin kuuluva, valkokankaille helmikuussa palaava ikoninen Kummeli-ryhmä saa kaksi omaa nimeään kantavaa, verkossa toimivaa rahapeliä.

Ensimmäinen Kolikkopelit.com -pelisivuston kanssa yhteistyössä rakennettu, Kummeli-hahmot jättipottia metsästämään lähettävä viihdepeli esitellään tiedotusvälineille

keskiviikkona 11.12.2013 klo 11.00 Soprano Basement -tiloissa, osoitteessa Ludviginkatu 1, Helsinki.

Viihteellisistä peliuutuuksista ja niitä varten luoduista uusista Kummeli-hahmoista ja -sketseistä ovat kertomassa legendaariset Kummeli-näyttelijät Timo Kahilainen ja Heikki Silvennoinen, sekä rahapeliyhtiö Kolikkopelit.com:in edustajat Risto Myllymäki ja Mikko Hirvonen.

VP! Pyydämme median edustajia ystävällisesti ilmoittautumaan lehdistötilaisuuteen viimeistään maanantaina 9.12. osoitteeseen adele.couavoux@soprano.fi

Kolikkopelit.com

Vuonna 2010 lanseerattu Kolikkopelit.com on osa Maltalla toimivaa rahapelialan Plus One Dreams - yhtiötä, jonka liikeideana on tarjota asiakkailleen luotettava ja vastuullinen mahdollisuus viihtyä ja täyttää unelmiaan verkossa. Eurooppalaisen pelilainsäädännön alaisuudessa ja Lotteries and Gaming Authority (LGA) -lisenssin omaavan yhtiön tunnetuimmat tuotteet ovat myös suomeksi lokalisoidut Kolikkopelit.com ja Leijonakasino.com -rahapelisivustot. Pelipalvelun tuotekehitys, tuotanto ja asiakaspalvelu työllistää Maltalla 35 suomalaista rahapelialan ammattilaista. Lisätietoa Plusonedreams.com