Maailmanlaajuinen konsepti nyt Helsinki-Vantaalle

Helsinki-Vantaan lentoasemalle avataan uusi World Trade Center. WTC Helsinki-Vantaa Airport sijaitsee terminaali 2:n ja Hilton hotellin välittömässä läheisyydessä. Kansainvälisesti tunnettu toimistobrändi ja hyvä sijainti takaavat yrityksille erinomaiset liiketoimintamahdollisuudet. Toiminnan kehittämisestä ja tilojen vuokraamisesta vastaa Finavian tytäryhtiö LAK – Lentoasemakiinteistöt Oyj.

WTC-konsepti otetaan käyttöön rakennuksen neljässä kerroksessa. Jokainen kerros on jaettavissa neljään itsenäiseen kokonaisuuteen, joten tiloja on tarjolla alkaen noin 140 m2:n huoneistosta. Pienempää tilaa tarvitsevat asiakkaat voivat sijoittua toimistohotelliin, josta vuokrataan sekä lyhyt- että pidempiaikaista tilaa huoneittain.

– Olemme erittäin tyytyväisiä voidessamme tarjota maailmanlaajuisesti tunnetun konseptin asiakkaillemme. WTC rakennuksen ylimmästä kerroksesta avautuvat näkymät kelpasivat lennonjohdollekin lennonjohtotornin remontin aikana, sanoo LAK:n toimitusjohtaja Antti Ala-Heikkilä . Nyt ylimmästä kerroksesta löytyy laadukas kokousmaailma.

– WTC täydentää erinomaisesti tilatarjontaamme Helsinki-Vantaalla ja tarjoaa asiakkaillemme ainutlaatuisen mahdollisuuden sijoittua lyhyen kävelymatkan päähän terminaalista.

WTC Helsinki-Vantaa Airportista tulee pääkaupunkiseudun toinen WTC Aleksanterinkadulla sijaitsevan lisäksi. WTC:t tulevat jatkossa tarjoamaan asiakkailleen yhdessä palveluja kahdessa liike-elämän kannalta keskeisessä paikassa.

– Uusi WTC Helsinki-Vantaa Airport aivan lentoaseman ytimessä on hieno lisä maailmanlaajuiseen WTC-ketjuun. Se tarjoaa yritykselle kansainvälisen ja dynaamisen liiketoimintaympäristön, toimitusjohtaja Sirpa Rissa-Anttilainen WTC Helsinki Oy:stä toteaa.

LAK – Lentoasemakiinteistöt Oyj
Antti Ala-Heikkilä, toimitusjohtaja p. 040 521 0200 antti.ala-heikkila@lak.fi

LAK on lentoasemaympäristössä toimiva kiinteistöyhtiö. Tavoitteena on tukea lentoasemasijainnista hyötyvien yritysten liiketoimintaa tarjoamalla parhaat tilaratkaisut.