Nimitys: Essi Salonen Sopranon graafiseksi suunnittelijaksi

Nimitys: Essi Salonen Sopranon graafiseksi suunnittelijaksi Essi Salonen on nimitetty graafiseksi suunnittelijaksi Soprano Oyj:n viestintäpalveluihin 10.8.2009 alkaen. Lisätietoja: Soprano Oyj varatoimitusjohtaja Riitta Auvinen gsm 041 533 4010 riitta.auvinen@soprano.eu Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu julkinen yhtiö. Yhtiön erityisosaamista on teknologian ja kommunikaation yhdistäminen. Tuote- ja palveluvalikoima kattaa sekä tekniset verkkoratkaisut että viestinnällisen sisällöntuotannon. Sopranon ohjelmistoilla on toteutettu useita satoja verkkokauppoja sekä nykyaikaisia viestinnän, markkinoinnin ja myynnin sähköisiä kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.