Tiedote: Riitta Auviselle vastuu Sopranon viestintäpalveluista

Soprano Oyj:n varatoimitusjohtaja Riitta Auvinen on ottanut vastuulleen viestinnän palveluiden johtamisen Miia Elorannan äitiysloman päättymiseen saakka. Riitta Auvisella on monivuotinen kokemus viestintäpalveluiden menestyksekkäästä johtamisesta, ennen siirtymistään konsernin myynnistä ja markkinoinnista vastaavaksi johtajaksi.

Konsernin osakkuusyhtiö Isolta Oy:n toimitusjohtaja Mikko Ilomäelle on myönnetty osallistumisoikeus johtoryhmän kokouksiin. Mikko Ilomäen johtama Isolta vastaa Soprano-ryhmän tarjoomasta pienille yrityksille ja yrittäjille. Taloushallinnon Arkhimedes-ohjelmistoa ja verkkoliiketoiminnan Composer-ohjelmistoa käyttää jo yli 10.000 rekisteröitynyttä yritysasiakasta. Sopranon johtoryhmän tehtävänjako on selkiytetty vastaamaan kasvutavoitteita ja uutta konsernirakennetta seuraavasti: - Toimitusjohtaja Jukka Hassinen vastaa Brain Alliancen kehittämistä, uusimman sukupolven dynaamisista verkkopalveluista sekä julkaisujärjestelmistä. - Toimitusjohtaja Tapio Valli vastaa Soprano Forte B-to-B -tilausjärjestelmistä, B-to-C -verkkokaupoista sekä integroiduista verkkoliiketoimintaratkaisuista. - Talousjohtaja Panu Kauppinen vastaa konsernin keskitetystä taloushallinnosta ja toimii johtoryhmän sihteerinä. - Soprano Oyj:n toimitusjohtaja Arto Tenhunen toimii johtoryhmän puheenjohtajana. Toimitusjohtaja Arto Tenhunen: ”Olemme koonneet toimialamme Dream Teamin, parhaat viestinnän ja verkkopalveluiden osaajat yhteen. Johtoryhmän lisäksi asiakkaittemme käytössä on Sopranon hallituksen Pekka Vennamon, Kai Mäkelän, Jarmo Kalliolan, Taneli Tikan ja 50 ammattilaisen kokemus ja osaaminen. Olemme ketterä uuden viestinnän ja verkkomaailman edellyttämiin nopeisiin muutoksiin ja riittävän suuri kaikkein vaativimpiin tarjouskilpailuihin. Soprano on valmiina kasvuun.” Soprano Oyj