Tiedote: Soprano yhtenäistää keskeiset toimintonsa

Soprano yhtenäistää keskeiset toimintonsa Soprano Oyj -konserni yhtenäistää viestinnän ja verkkoliiketoiminnan keskeiset myynti-, tuotekehitys-, tuotanto- ja asiakaspalveluprosessinsa yhdeksi kokonaisuudeksi. Konsernin ydinprosessit tuotteistetaan parhaiden käytäntöjen mukaisesti ensimmäisenä Suomessa siten, että ne noudattavat sekä ICT-palvelualan että viestinnän sertifioitujen standardien vaatimuksia. Projektin vastaavaksi johtajaksi on nimitetty johtava konsultti (tarjooma ja prosessit), OTM Jaakko Rytilä, joka on aikaisemmin toiminut yritysten johto- ja kehitystehtävissä mm. HYY-yhtymässä, Kilroy Travels Internationalissa, Keskon käyttötavararyhmässä ja Atea-konsernissa. Soprano Oyj Lisätietoja: Soprano Oyj, Toimitusjohtaja Arto Tenhunen p. 0400 413314 arto.tenhunen@soprano.eu http://www.soprano.fi/ Soprano Oyj on Nasdaq OMX Helsingin pörssissä listattu viestintään ja verkkopalveluihin erikoistunut julkinen yhtiö. Konsernin tuotevalikoima kattaa markkinointiviestinnän kokonaispalvelut, dynaamiset verkkoratkaisut sekä verkkopalveluiden sisällöntuotannon. Soprano toteuttaa Suomen tunnetuimpia verkkopalveluja, käytetyimpiä tilausjärjestelmiä ja verkkokauppoja sekä markkinoinnin ja myynnin kokonaisratkaisuja yrityksille ja julkishallinnolle.