Kuulostaako onnellisuus tältä? Coca-Cola julkaisee Happiness Remix -biisin kansainvälisenä onnellisuuden päivänä

Report this content

Coca-Cola juhlii tänään olevaa kansainvälistä onnellisuuden päivää julkaisemalla Happiness Remix -kappaleen, jonka on tehnyt Rock Mafia yhdessä. Music Dealersin kanssa. Biisi on miksattu mash-up-tyyliin 17 eri kappaleesta eri puolilta maailmaa. Biisin tekemisessä on konsultoitu arvostettua musiikkipsykologia, ja sen tavoitteena on saada kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi.

Tänään 20.3.2014 juhlitaan YK:n kansainvälistä onnellisuuden päivää. Coca-Cola osallistuu juhlintaan julkaisemalla Happiness Remix -kappaleen, jonka tavoitteena on saada kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi. Biisin on tuottanut Rock Mafia eli tuottajaduo Tim James ja Antonina Armato. Se on koostettu mash-up-tyyliin yhteensä 17 eri kappaleesta, jotka ovat tehneet nousevat artistit eri puolilta maailmaa. Sopivien artistien ja kappaleiden etsimiseksi Coca-Cola teki yhteistyötä Music Dealers -lisenssiyhtiön kanssa.

Koska tavoitteena oli luoda hittibiisi, joka tekee ihmiset onnellisiksi, Coca-Cola konsultoi myös arvostettua musiikkipsykologian professoria Adrian Northia, jonka mukaan tietynlaiset rytmit ja melodiat lisäävät musiikin tuottamaa onnellisuuden tunnetta.

“Coca-Colan missio on paitsi virkistää myös inspiroida ja saada aikaan onnellisuutta. Juhlistamme kansainvälistä onnellisuuden päivää julkaisemalla kappaleen, jonka me toivomme saavan kuulijansa tuntemaan itsensä onnelliseksi. Toivomme, että kaikki nauttivat Happiness Remix -kappaleen kuuntelemisesta”, Coca-Cola Companyn kansainvälisen musiikkimarkkinoinnin johtaja Joe Belliotti kertoo.

Happiness Remix -video on kooste onnellisista hetkistä. Videolla nähdään sekä biisissä mukana olevia artisteja että katkelmia Coca-Colan mainoksista eri puolilta maailmaa.

Happiness Remix -biisin voi katsoa ja ladata täältä:

Happiness Remix -biisissä esiintyvät Music Dealer -artistit:

Abi F Jones - Treetops (Vocals) – UK

Coca‐Cola Suomi, viestintäpäällikkö Théa Natri,
puh. 040 528 9777, tnatri@coca‐cola.com

Viestintä ja kuvamateriaali:

PR‐ ja viestintätoimisto Soprano Promode, Mirkka Guthwert, puh. 040 5381837, mirkka.guthwert@promode.fi

Rock Mafia

Rock Mafia tuottaa ja kirjoittaa musiikkia huippuartisteille – supersuosittu kaksikko on tuottanut yli 50 miljoonaa myytyä albumia ja 11 jenkkien Billboard-ykköshittiä sekä tehnyt töitä muun muassa Wyclef Jeanin, Aloe Blaccin, Miley Cyrusin, Green Dayn, Timbalandin  sekä monien muiden kanssa. Myös Selena Gomezin uusin jenkkilistojen ykköshitti Stars Dance on heidän käsialaansa.

Music Dealers

Music Dealers™ on maailmanlaajuinen musiikkiteknologia yhtiö, joka tarjoaa mainonnan, television, elokuvan ja pelien maailmassa toimiville asiakkailleen laadukkaita nousevia kykyjä ja heidän musiikkiaan. Music Dealers seuloo kiinnostavan uuden musiikin, toteuttaa brändiyhteistöitä sekä tarjoaa laajimman musiikkitietokannan, maailmanlaajuisen artistiyhteisön sekä maailman kovimmat artistit asiakkailleen. Vuonna 2011 Music Dealers aloitti yhteistyön Coca-Cola Companyn kanssa. Music Dealers on Coca-Colan ekslusiivinen musiikkitoimittaja. Coca-Cola on myös pienosakas yhtiössä.

Coca-Cola

CocaCola on The CocaCola Companyn rekisteröimä tavaramerkki. The CocaCola Company on maailman suurin juomayhtiö, jonka yli 500 erilaista juomaa virkistävät kuluttajia ympäri maailman. CocaColan lisäksi yhtiö juomavalikoimaan kuuluu 12 muuta brändiä, joiden myynti on yli miljardi dollaria. Näitä ovat mm. CocaCola light, Fanta, Sprite, Coca Cola Zero, Glacéau Vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply ja Georgia. Kansainvälisesti The CocaCola Company on johtava yhtiö hiilihapollisten juomien, mehujen ja mehujuomien sekä valmiiden tee ja kahvijuomien kategorioissa. Suomessa CocaCola yhtiön juomien valmistuksesta, myynnistä ja jakelusta vastaa keravalainen Sinebrychoff ja brändeistä, kuluttajamarkkinoinnista ja tutkimuksesta Sinebrychoffin tiloissa toimiva CocaCola Finland Oy.