SOS-lapsikyläsäätiö perusti Pertti Alajalle rahaston SOS-lapsikylälasten ja -nuorten urheilu- ja kulttuuriharrastusten tukemiseksi

SOS-lapsikyläsäätiö on perustanut Pertti Alaja rahaston, jonka peruspääoman lahjoitti SOS-Lapsikylä ry. "Pertti Alaja toimi yhdistyksen toiminnanjohtajana suurella sydämellä ja tiedämme, että hän on aina lasten asialla tulevissa tehtävissäänkin", kertoo varapuheenjohtaja Seppo Kemppinen. Alaja on juuri nimitetty merkittävään kansainväliseen tehtävään, turnausjohtajaksi jalkapalloilun Etelä-Afrikan MM-lopputurnaukseen.

Rahaston varojen turvin säätiö tukee monipuolisesti SOS-lapsikylälasten ja -nuorten monenlaisia harrastuksia niin urheilun kuin kulttuurin alalla.

”Tämä on todella suuri kunnia ja on hienoa, että saan edelleenkin olla tukemassa omia lapsiamme tämän rahaston kautta”, toteaa Pertti Alaja. Rahaston tilinumero on Nordea 111230-375003.

Hallituksen varapuheenjohtaja Seppo Kemppinen
P. 0400 708 139
seppo.kemppinen@borenius.com

Yrityksestä

SOS-lapsikyläjärjestö toimii 132 maassa. Lapsikylät tarjoavat maailmalla kodin ja turvallisen kasvuympäristön hätää kärsiville lapsille. Lapsikylissä asuu noin 70 000 lasta, kuten entisiä katulapsia ja aids-orpoja. Suomessa SOS-lapsikylät tarjoavat yhteisöllisesti tuettua perhehoitoa kuntien huostaanottamille lapsille.