ANALYSGUIDEN JULKAISI ANALYYSIIN SOTKAMO SILVER AB:STÄ

Ruotsin osakesäästäjien yhdistyksen (Swedish Shareholders' Association) palveluyrityksen Analysguiden on tänään julkaissut toimeksiantoanalyysin Sotkamo Silver ABstä.

Analyysi on julkaistu Analysguidenin internet-sivuilla: http://www.aktiespararna.se/analysguiden/

Ruotsiksi: http://www.aktiespararna.se/analysguiden/Hitta-Bolag/Ravaror/Sotkamo-Silver/Analyser/2014/God-potential-i-Sotkamo-Silver/

Englanniksi: http://www.aktiespararna.se/analysguiden/Hitta-Bolag/Ravaror/Sotkamo-Silver/Analyser/2014/Potential-in-Sotkamo-Silver/

Tärkeä tiedotus

Tämän lehdistötiedotteen tai siinä mainitun analyysin tiedot eivät ole tarjous tai suositus hankkia, merkitä tai jollain muulla tavalla käydä kauppaa Sotkamo Silver ABn osakkeilla tai muilla arvopapereilla.

Stockholm 7 huhtikuuta 2014

Sotkamo Silver AB (publ)

Timo Lindborg, konsernijohtaja

Sotkamo Silver AB:n liikeideana on hyödyntää mineraaliesiintymiä Pohjoismaissa huomioiden samalla yhteiskunnan ja ympäristön asettamat vaatimukset. Sotkamo Silver omistaa tytäryhtiönsä välityksellä hopeaa ja kultaa sisältäviä malmiesiintymiä Suomessa. Yhtiön tärkein kehityshanke on Hopeakaivos projekti Sotkamossa. Sotkamo Silver soveltaa SveMin'in & FinnMin'in raportointisääntöjä julkisille kaivos- ja malmitutkimusyhtiöille. Sotkamo Silver raportoi mineraalivaransa ja malmivaransa kansainvälisesti hyväksytyn JORC (2012) tai NI 43-101-koodin mukaan. Yhtiö soveltaa International Financial Reporting Standards -järjestelmää (IFRS)  Euroopan unionin hyväksymällä tavalla.

Yhtiön kaupankäyntitunnus on SOSI Tukholman NGM-pörssissä ja SOSI1 NASDAQ OMX Helsingissä. ISIN-koodi Sotkamo Silverin osakkeille on SE0001057910.

Lue lisää Sotkamo Silveristä verkkosivustolla http://www.sotkamosilver.com tai http://www.silver.fi. Lisätietoja: konserninjohtaja Timo Lindborg +358-40-5083507

Viralliset pörssitiedotukset ovat ruotsin kielellä; käännetyissä versioissa saattaa olla vähäisiä eroja alkuperäisiin