SOTKAMO SILVER AB ON JUKAISSUT VUOSIKERTOMUKSEN

Sotkamo Silver AB: n Vuosikertomus ajalta 1.1. 2013 – 31.12. 2013 on saatavilla yhtiön Internet-sivuilla: http://www.silver.fi/sivu/en/financial_reports/

Stockholm, 3 maaliskuuta, 2014.

Sotkamo Silver AB

Timo Lindborg, konserninjohtaja

Sotkamo Silver AB:n liikeideana on hyödyntää mineraaliesiintymiä Pohjoismaissa huomioiden samalla yhteiskunnan ja ympäristön asettamat vaatimukset. Sotkamo Silver omistaa tytäryhtiönsä välityksellä hopeaa ja kultaa sisältäviä malmiesiintymiä Suomessa. Yhtiön tärkein kehityshanke on Hopeakaivos projekti Sotkamossa.

Sotkamo Silver soveltaa SveMin'in & FinnMin'in raportointisääntöjä julkisille kaivos- ja malmitutkimusyhtiöille. Sotkamo Silver raportoi mineraalivaransa ja malmivaransa kansainvälisesti hyväksytyn JORC tai NI 43-101-koodin mukaan. Yhtiö soveltaa International Financial Reporting Standards -järjestelmää (IFRS)  Euroopan unionin hyväksymällä tavalla.

Sotkamo Silver AB:n osakkeiden kokonaismäärä on 14 159 634 osaketta ja osakepääoma on 141 596 341,47 Ruotsin kruunuun. Osakkeen ”kvotvärde” (vastearvo) on 10 Ruotsin kruunua.

Yhtiön kaupankäyntitunnus on SOSI Tukholman NGM-pörssissä ja SOSI1 NASDAQ OMX Helsingissä. ISIN-koodi Sotkamo Silverin osakkeille on SE0001057910 ja merkintäoptioille SE0004635290.

Lue lisää Sotkamo Silveristä verkkosivustolla http://www.sotkamosilver.com tai http://www.silver.fi

Lisätietoja: konserninjohtaja Timo Lindborg +358-40-5083507

Viralliset pörssitiedotukset ovat ruotsin kielellä; käännetyissä versioissa saattaa olla vähäisiä eroja alkuperäisiin